Reklama

Dunlop potěší závodníky

Dunlop představuje dvě nové sady pneumatik určené speciálně pro motocyklové závodníky: KR106/108 a Sportmax D212 GP Pro.

Oba nové modely pneumatik, které jsou určeny speciálně profesionálním motocyklovým závodníkům a jezdcům navštěvujícím okruhové dny, by měli představovat špičkový produkt. Model D212 GP Pro nahrazuje model Dunlop D211 GP, který v minulých letech způsobil převrat na trhu motocyklových pneumatik pro stroje s vysokým výkonem. Hlavní výhodou modelů D212 GP Pro a KR106/108 je možnost výběru z různých směsí.

Značka Dunlop se účastní více než 140 světových šampionátů a model D212 GP Pro již v roce 2012 vyhrál celou řadu závodů, včetně TT Superstock na ostrově Man, šampionátu IDM Supersport, australského Supersport, Alpe Adria Superstock a Southern 100. Všechna vítězství značky Dunlop na šampionátech jsou výsledkem jedinečného vývoje pneumatik D212 GP Pro a KR106/108 v závodních podmínkách. Tyto pneumatiky přinášejí technologii značky Dunlop profesionálním i amatérským závodním jezdcům, nadšencům i sportovním fanouškům.

Ačkoli byly oba nové modely pneumatik vyvinuty nezávisle na sobě, oba využívají pokročilé technologie „race to road“ značky Dunlop, včetně revolučního systému úpravy tlaku NTEC Dunlop. NTEC je radiální vložka s řadou natočených zakončení překrytá souvislým bezešvým pásem Jointless Belt (JLB) pro regulaci objemu pneumatiky a vnitřního pnutí a zároveň pro vytvoření velmi stabilní bočnice, což umožňuje jezdci optimalizovat pneumatiku podle podmínek na trati bezpečným snižováním tlaku. „Díky druhé generaci systému NTEC mohou jezdci snižovat tlak v pneumatikách pro dosažení dokonalé přilnavosti v závodních podmínkách“, říká Sharon Antonaros, ředitel Dunlopu. „Na okruhu lze snížit tlak na zadní pneumatice třeba jen na pouhý 1,0 bar!“ Nižší tlak znamená širší záběr, větší přilnavost a větší trakci.

V obou těchto produktech je rovněž použita nová technologie Dunlop Multi-Tread Compound: středová směs umožňuje lepší brzdění, trakci a stabilitu při jízdě rovně; boční směs zajišťuje skvělou přilnavost v zatáčkách. Technologie JointLess Belt (JLB) zajišťuje jisté brzdění a stabilitu ve vysokých rychlostech. Technologie bezešvého běhounu Jointless Tread s pásovým vinutím umožňuje přesné rozmístění různých směsí v pneumatice tak, aby bylo dosaženo delší životnosti, lepší odolnosti proti oděru, vyšší přilnavosti od středu běhounu po okraj a stability pneumatiky při vysokých rychlostech. Takže nezbývá než vyrazit na okruh!

„KR106 a KR108 jsou špičkové závodní pneumatiky vyvinuté speciálně pro závodní okruhy“, dodává Antonaros. „Nová pneumatika D212 GP Pro je plnohodnotná závodní pneumatika, kterou lze používat i na silnici, takže na okruh můžete přijet rovnou na svém motocyklu. Obě byly vyvinuty k tomu, aby vyhrávaly profesionální i amatérské závody na celém světě.“

A jak je to s dostupností obou novinek? Dunlop řady KR je předním sedmnáctipalcovým obutím s rozměrem 120/70 a 125/65, KR108 je zadní pneumatikou s označením 185/65 nebo 195/65. Přední obutí modelu D212 GP Pro se dodává v jediné velikosti 120/70 a na zadek lze obout sedmnáctky o rozměrech 190/55 a 200/55.

DunlopGP DunlopGP2DunlopGP DunlopGP3



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama