Ducati Panigale V4 S Tricolore: exkluzivní sběratelská edice
- Publikovno: 13.1.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Oděná do italských národních barev jako pocta motocyklům vyrobených v Itálii a zároveň je i poctou modelu Ducati 750 F1, stroji, který před čtyřiceti lety začal psát v Borgo Panigale historii moderních sportovních motocyklů. Jedná se o sběratelskou limitovanou edici, kde bude vyrobeno pouhých 1000 strojů.
Barevné provedení Tricolora na sobě nosí jen ty nejprestižnější verze různých generací superbiků značky Ducati. Tím prvním byl v roce 1988 model 851 Desmoquattro. Pro světovou premiéru Panigale V4 S Tricolore si zvolili uměleckou akci Art Basel week v Miami, tedy jeden z nejprestižnějších uměleckých veletrhů na světě. Takovéto akce se Ducati účastní už potřetí, jejich motocykly jsou nejen technologicky vyspělým strojem, ale jejich design je jedinečný, mnohdy se vymyká zažitým zvyklostem.
Vzhled Panigale V4 Tricolore vznikl ve spolupráci Drudi Performance a Centro Stile Ducati. Je postaven na základech Ducati Panigale V4. Jeho bílá, červená a zelená barva jsou barvy italské vlajky, ale vůbec poprvé v historii značky Ducati jsou na motocyklu naneseny asymetricky. To vše ještě doplňuje šachovnicový motiv na bočních kapotách jako symbol vítězství a jednička na přední kapotě a po stranách odkazuje na jejich nejsportovnější modely jako je [[0000011870Multistrada V4 Pikes Peak]] nebo Panigale V4 R.
Není to však jenom o unikátním designu Tricolore, limitka je také poprvé v historii značky Ducati vybavena technikou, která nejen zlepšuje její výkon na závodním okruhu, ale která jí také dodává punc výjimečnosti. Pětipaprsková karbonová kola jsou oproti kovaným, které jsou na Paginale V4 S, o 0,950 kg lehčí a snižují moment setrvačnosti o 12% vpředu a 19% vzadu. Díky nim se tak zvyšuje obratnost motocyklu při změně směru jízdy a snadněji se ovládá při jízdě v náklonu a při výjezdu ze zatáček.
A dalším historickým prvenstvím je použití brzdového systému Front Brake Pro na běžném produkčním motocyklu. Systém se skládá ze dvou kotoučů Bremto T-Drive o průměru 338,5 mm a tloušťce 6,2 mm, brzdící třmeny Hypure TM jsou opatřeny titanovou povrchovou úpravou. Tyto kotouče vycházejí ze závodních strojů jezdících v seriálu Suberbike. Přední brzdová pumpa je MCS 19.21 s možností dálkově nastavit polohu brzdové páčky, jako je tomu u speciálů v MotoGP.
Speciální výbavu pak doplňuje suchá spojka s karbonovým krytem, nastavitelné stupačky z masivního hliníku, alcantarové sedlo nebo frézované horní brýle s pořadovým číslem a názvem modelu. Z karbonu je také kryt řetězu a kyvné vidlice, kryt výfuku a alternátoru a přední a zadní blatníček. Pro ty, co by s tímto strojem chtěli jezdit na okruhu, budou mít k dispozici závodní hliníkové víčko palivové nádrže, závodní plexi, sadu pro odmontování držáku registrační značky, GPS modul pro měření časů na závodním okruhu a speciální uvítací grafika na displeji. Každý majitel navíc získá certifikát pravosti a plachtu. Pokud byste chtěli vypadat ještě dokonaleji, budete si moci ve stejných barvách jako motocykl pořídit jednodílnou kombinézu, bundu a přilbu.
Zdroj: Ducati
- Přidat komentář +
- Publikováno: 13.1.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Buriram - 1.den testů MotoGP: Na čele bratři Marquezové; Marc před Alexem
- dnes - Motocykl Praha 2025: info, program a vstupné
- dnes - Compos Racing Team a sezóna 2025
- dnes - Buriram - 1.den testů MotoGP průběžně
- včera - Marc VDS Team: Filip Salač a Jake Dixon
- včera - Portimão Moto3 - 2. den: V úterý skoro žádná akce kvůli dešťi
Další z rubriky
- 10.2. - KTM 125 Enduro R a 390 Enduro R: malá endura
- 5.2. - Honda GL1800 Gold Wing Tour 2025: 50th Anniversary
- 31.1. - Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery
- 29.1. - KTM 125 SMC R a 390 SMC R 2025: malé supermota
- 27.1. - BMW R 18 2025: pět cruiserů s lepší dynamikou
- 24.1. - Harley-Davidson: dvanáct novinek pro rok 2025