Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- Publikovno: 22.4.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Už slovní spojení Ducati Lamborghini jasně říká, že půjde o extra luxusní záležitost. No a když k tomu ještě přidáte Panigale V4, rozklepou se vám ruce a někomu možná i nohy, protože tohle bude tedy fakt pěkně ostrá Made in Italy motorka.
Kdo je znalec značky Ducati, tak ví, že spojení s italskou sportovní automobilkou Lamborghini není pro ni žádným prvotním počinem. Mají za sebou už dva luxusní kousky. Tím prvním byl v roce 2010 mohutný powercruiser Ducati Diavel 1260 Lamborghini, kterému stál vzorem model Sian FKP 37. Vyrobeno bylo 630 motocyklů, to číslo nebylo stanoveno náhodně. Má totiž spojitost s automobilem. Modelu Sian FKP 37 bylo vyrobeno pouhých 63 kusů a to na počest roku 1963, kdy poprvé Lamborghini kromě traktorů, představilo osobní automobil.
Na podzim 2022 přichází Ducati s dalším supersportovním strojem. Tentokrát spojila model Streetfighter V4 se supersportem Huracán STO a dali vzniknout modelu Ducati Streetfighter V4 Lamborghini. Znovu jich bylo vyrobeno 630 kusů a k tomu ještě 63 personifikovaných, které dostávali exkluzivně majitelé vozu Huracán STO.
No a s Panigale V4 Lamborghini tomu nebude jinak. Opět bude k mání 630 motocyklů pro běžný prodej a k tomu 63 verzí Speciale Clienti určených výhradně pro majitele supersportu Lamborghini Revuelto. První hybridní automobil této značky se pyšní výkonem 1015 koní, ukrývá v sobě vidlicový dvouválec a tři elektromotory. Ostatně více si o tomto vozu můžete přečíst na našem partnerském webu Autoforum.cz.
Revuelto má velké množství dílů vyrobených z lehkého karbonu, díky tomu se jim podařilo postavit vůz, který dokáže z nuly na sto km/h zrychlit za 2,5 vteřiny a jeho maximální rychlost přesahuje 350 km/h. O karbonové prvky bude doplněna i Panigale V4 S a poznáte ji podle černo-žlutého designu karbonové kapotáže. Těšit se můžete na kované hliníkové ráfky ve stejném designu jako automobil, a také sedlo je inspirováno designem interiéru vozu Revuelta. Nebudou chybět aerodynamická křidélka, vyfrézované hliníkové stupačky a páčky nebo speciální plachta na zakrytí motocyklu.
Zvýšit výkon na 218,5 koně pomáhá titanová koncovka výfuku Akrapovič, která je zároveň o dva kilogramy lehčí než původní koncovka, a tak snižuje hmotnost motocyklu na 185 kilogramů. Pokud by se chtěl majitel tohoto motocyklu, stojícího 78 000 eur, vydat na závodní dráhu, dostane do výbavy karbonový kryt spojky, kit na odstranění registrační značky nebo závodní víčko nádrže. Samozřejmostí je kromě plachty také pořadové výrobní číslo na frézovaných brýlích, certifikát pravosti a uvítací grafika na displeji.
Zdroj: Ducati
- Přidat komentář +
- Publikováno: 22.4.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Taka Nakagami v Mugellu místo Mariniho
- včera - Toprak porazil v úvodu Bulegu
- včera - Thompsonovo premiérové vítězství, 26. Svoboda, Novotný crash
- včera - Vyhrál lokalmatador a lídr šampionátu Manzi, 22. Vostatek
- včera - Superpole superbiků vyhrál Bulega
- 13.6. - Test Honda PCX 125 DX 2025: kamarád do města
Další z rubriky
- 10.6. - Harley-Davidson Fat Boy Gray Ghost: limitovaná edice
- 28.5. - Yamaha Tricity 125: v novém kabátu
- 26.5. - BMW Concept RR: budoucnost superbiku řady RR
- 19.5. - Triumph Speed Triple 1200 RX 2026: limitovaná edice
- 14.5. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: zážitkové cestování
- 13.5. - Honda CB125F 2026: s novým displejem