No tak snad uz maji jasno i ti, kteri doted pochybovali. Pokud synek jezdi v italskem narodaku rychleji nez ve svete, tak je urcite neco spatne. Vzdy je to o trech vecech, motorka, jezdec, tym. Musi vzdy fungovat tri. Ne jedna, ne dve, vzdy tri. Drzim pesti Oliverovi, aby dostal k dispozici lepsi material a byl schopn ukazat, co v nem opravdu je. Talent na to urcite ma.
Motorka je vrána, což je veřejné tajemství už druhý rok. Konig na té popelnici nezajede slušný výsledek i kdyby se rozkrájel. Tak mě napadají tři otázky:
1 - co na to pan manažer, nevěděl že motorka je vrána a Konig nebude mít šanci na tom zajet slušný výsledek?
2 - co na to pan otec, pořád ještě věří manažerovi, že pro kluka zajistí alespoň trošku slušný tým s dobrým materiálem?
3 - co na to sám Oliver Konig, je spokojený s tím že bude pořád vozit lucernu a ještě k tomu jezdit za vráně kde se může zrakvit?
Jednoznačně souhlas s diskutujícími v oblasti manažéra. Tam je největší slabina. No a Kawasaki? Letos s ním není schopen nic zajet ani Jonathan, takže v továrně mají na čem pracovat. Před lety ve stejné pozici byla Yamaha a zapracovala až k titulu mistra a ani soukromé týmy nemají proč si stěžovat.
Tak hlavne v soucasnosti Kawa neni top material, ani v tovarnim tymu. Kdo vi, jak by jim to slo s Panigale, ktera je sice drazsi, ale uz v serii jde o schopny material, coz Kawa zjevne ani po tuningu italskych tuneru neni.
No tak snad uz maji jasno i ti, kteri doted pochybovali. Pokud synek jezdi v italskem narodaku rychleji nez ve svete, tak je urcite neco spatne. Vzdy je to o trech vecech, motorka, jezdec, tym. Musi vzdy fungovat tri. Ne jedna, ne dve, vzdy tri. Drzim pesti Oliverovi, aby dostal k dispozici lepsi material a byl schopn ukazat, co v nem opravdu je. Talent na to urcite ma.
Reagovat →Motorka je vrána, což je veřejné tajemství už druhý rok. Konig na té popelnici nezajede slušný výsledek i kdyby se rozkrájel. Tak mě napadají tři otázky: 1 - co na to pan manažer, nevěděl že motorka je vrána a Konig nebude mít šanci na tom zajet slušný výsledek? 2 - co na to pan otec, pořád ještě věří manažerovi, že pro kluka zajistí alespoň trošku slušný tým s dobrým materiálem? 3 - co na to sám Oliver Konig, je spokojený s tím že bude pořád vozit lucernu a ještě k tomu jezdit za vráně kde se může zrakvit?
Reagovat →To Unavix: Přesně jsi to vystihl. Jen já bych doplnil: Otázka aktuálního pana manažera je absolutně kardinální v dalším závodění Olivera Königa!
Reagovat →Jednoznačně souhlas s diskutujícími v oblasti manažéra. Tam je největší slabina. No a Kawasaki? Letos s ním není schopen nic zajet ani Jonathan, takže v továrně mají na čem pracovat. Před lety ve stejné pozici byla Yamaha a zapracovala až k titulu mistra a ani soukromé týmy nemají proč si stěžovat.
Reagovat →Len taká moja myšlienka…aby nám Oliverov meneger nekukal po Slobodovi z 300…. hm hmm hmmm🙈
Reagovat →Noo jistee: Taky bych měl obavy....Doufejme, že ne...
Reagovat →Tak hlavne v soucasnosti Kawa neni top material, ani v tovarnim tymu. Kdo vi, jak by jim to slo s Panigale, ktera je sice drazsi, ale uz v serii jde o schopny material, coz Kawa zjevne ani po tuningu italskych tuneru neni.
Reagovat →