Komentáře k článku CEV / ME Aragón: Granado vyhrál a zůstal lídrem, 10. Hanika zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Nová pravidla od roku 2027
- včera - Petr Najman si ze Slováckého okruhu odváží dvě trofeje
- včera - Zanáška si spravil chuť, ve Starém Městě si vyjel podium
- 6.5. - König v prvních závodech IDM nebodoval
- 6.5. - Na Sachsenringu pokračovalo MS-Side
- 6.5. - 18. Pilníkovo pozdní odpoledne 15. června 2024: FMX, BMX a show Martina Šonky
Nechci znevažovat 10. místo, ale Karel jako dvojnásobný vítěz RBRC a se svými tříletými zkušenostmi z MS Moto3 by měl mít lepší výsledky v hodně prořídlým poli CEV !!!
Reagovat →To Glosator: Absolutni souhlas. Vymena Haniky za Mrkyvku juniora se tedy tymu Willi Race - tedy konkretne "sefovi" Zizinovi - moc nepovedla. Hanika Aragon dobre zna, jeho ztrata na spici byla velka, v prvni jizde 14. misto, ve druhe - kdyby tri ze spice nelehli - tak v podstate to stejne. Za me velke zklamani.
Reagovat →Dobry vykon od Karla Haniky #98!
Reagovat →Glosator, Derny a jim podobni by meli sledovat prubeh a souvislosti, ne jenom konecny vysledek porovnany se svym ocekavanim.
Karel sezonu jezdi na litrovem BMW v endurance, na Moto2 jel druhy zavod, prvni suchy!
- kazdej jezdec potvrdi ze neni jednoduchy presedlat ze silnicni zavodni motorky na prototyp a prizpusobit se mu, prectete si rozhovor s Morbidellim!
Celkove na Moto2 bajku, ktery je starsiho data!, jel Karel potreti:
1. testovani pred GP Brna. 2. GP Brna. 3. CEV Aragon.
Mechanici WilliRace nemaji s tou motorkou tolik zkusenosti jako jejich souperi, naladit prototypovej bike neni jednoduche jak si nekteri predstavuji.
V Aragonu s tou motorkou tym jeste nejel, nemeli dostatecna data pro nastaveni.
Kvuli Karlova padu v QP1 (to jedine mu lze vytknout) nejeli v QP2, kazde odjete kolo a data z nich jsou pro tym, jezdce a mechaniky velmi dulezite.
V prvnim zavode mel Karel ztratu na viteze +31.100, celkovy cas za 16 kol 31:17.688
V druhem zavode mel ztratu na viteze +19.530(!), celkovy cas za stejnych 16 kol 31:08.619 -> jel o celych 9 vterin rychleji! Tomu se rika progres.
Neni Karluv problem ze nektery z jezdcu spadne to je soucast zavodů!
Co se tyka rozdilu v tom zda si tym WilliRace (ne)pomohl vymenou Mrkyvky za Haniku, Mrkyvkova ztrata:
Albacete +86.464
Catalunya1 +81.042
Catalunya2 +82.919
Valencia1 -10 lap (nedojel, nebyl klasifikovan)
Opravdu si tym nepomohl?
Nesoudim Mrkyvkovi vykony, nemam nic proti nemu, nesoudim co stalo za vymenou jezdcu a co se stalo mezi Mrkyvkou a WlliRace.
Neni to muj problem, neni to problem Karla Haniky.
Fandim kazdemu ceskemu jezdci v mezinarodni konkurenci! A dokazu ocenit dobry vykon jezdce!
Je opravdu smutne ze kvuli osobni zaslepenosti z pripadu kolem Mrkyvky nekdo plive na Karla Haniku, ktery v odchodu Mrkyvky nehral zadnou roli.
V neposledni rade, motorsport je hlavne o penezich. Nejsou penize, neni konkurence schopny material - jak fyzicky (motorka, dily) tak v lidech (jezdec, mechanici).
@Nepřihlášený !, výborně napsáno, podepisuji!!
Reagovat →Pekne napsano a hlavne podlozeno FAKTY
Reagovat →K panu neořihlášenýmu : Ke Karlovi jsem v tomto případě kritický protože si myslím, že Karel pokud chce pomýšlet na sedačku u slušnýho týmu, tak mu 10. a 14. místo v CEVU moc nepomůže. Jinak o ml. Mrkvovi jsem se nezmiňoval, ale těžko srovnávat 17 letýho kluka na počátku kariéry se zkušeným Kájou, který má 5 let ve vrcholovým motosportu za sebou a měl by mít jiný ambice.
Reagovat →hoši chtělo by to klid a nadhled, líbí se mě názor na konkurenčním fóru motokawasaki (68) napsal Včera v 23:44 Je opravdu smutné, že se naše dva opravdové talenty musí přetahovat o jeden tým s minimem zkušeností, peněz a o ne moc konkurence schopnou motku. Jako ano, je to Kalex dva(?) roky starej, ale každý tým musí ročně investovat do nákupu řádově desítek upgraidů od výrobce, pokud chce být konkurenceschopný. Nemůžeme čekat, že se z hovna uplete bič. Karlovy zkušenosti dokázaly ze dvou jízd vytěžit 6 bodů, Jirka má za začátek sezóny jen jeden. Ale samo, žádná hitparáda to není. Škoda, že tam nemůžou být oba. Osobně myslím, že Karlovo loňské působení u Freudenbergu pomohlo k tomu, že se Tim Georgi tak zlepšil. Prostě týmový kolega, co umí dát mechanikům správnou zpětnou vazbu. Po pravdě je to spíš motorka "pro začátek" pro Jirku, aby nabral zkušenosti, Karel se s tím opět zahrabává, potřeboval by něco lepšího, pak se zas na něj akorát kydá, ale je to byznys o prachách a v jeho situaci se taková nabídka prostě neodmítá...
Reagovat →@Glosátor, pokud chce Kája pomýšlet na sedačku u lepšího týmu byť jen ve FIM CEV, jsou nutný peníze a ne malý. Už to tu psal i Bosso, sezóna osmi závodních víkendů ve Španělsku je v nákladech na materiál a cestování kolem 100.000,-€. Kdo je Kájovi dá? Pokud bude Kája předvádět solidní výkony u týmu kde jede, a myslím si, že jeho výkon slušný tento víkend byl, tak si ho třeba někdo z lepšího týmu všimne, neboť lidé v paddocku vědí, jak jsou na tom konkurenti.
Reagovat →Ja bych karla nejradsi vifel na superstocku. Snad by mohl pan Kubicek neco vymyslet. Po letosnich vykonech v EWC mu na velke motorce verim
Reagovat →