Suzuki Burgman 125/200 ABS: ještě lepší
- Publikovno: 9.10.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nově vylepšené skútry od Suzuki dostanou jiné kapoty, spoustu odkládacího prostoru, ale i ABS nebo indikátor ekonomické jízdy.
Ve třídě skútrů aby se výrobce pořádně oháněl. Dá se říci, že téměř jako ve třídě supersportů. U Suzuki to vědí a tak pro příští rok přichází oblíbená dvojice Burgmanů o obsahu 125 a 200 ccm s řadou vychytávek. Nejprve výrobce prozradil, že výroba těchto modelů byla přesunuta ze Španělska do Thajska. Přitom na jihu Evropy jdou tyto skútry doslova na dračku a hovoří o tom i přes 150 tisíc prodaných kusů. Nové Burgmany dostanou uhlazenější kapoty neskrývající příbuznost k nejsilnějšímu Burgmanu 650, jehož test si můžete přečíst zde. Kombinace elegance, sportovního střihu a praktičnosti umocňuje objemný kufr pod sedlem, který pojme dvě přilby a to považte, umístěné vedle sebe.
Přístrojový panel, který v sobě skrývá elektronickou zásuvku na 12 V, prošel také modernizací. Výrobce zde kombinuje osvědčenou klasiku a to analogový otáčkoměr a tachometr s digitálním informačním panelem. Úplnou novinkou je pak ukazatel ekonomické jízdy. Spotřeba by dle výrobce neměla přesáhnout hodnoty 3 1/100 km a objem nádrže je 10,5 litrů paliva. Celkově je pak Burgman užší a jezdec sedí níže. Společně s vyšším plexištítem má být jízda příjemnější. Podvozek jako takový zůstal beze změn, ale nové jsou brzdy Nissin, které budou nyní podporovány systémem ABS.
Technické parametry:
Suzuki 125 Burgman
Motor: Kapalinou chlazený čtyřdobý jednoválec, OHC. Vrtání a zdvih 57 x 48,8 mm, zdvihový objem 125 ccm. Výkon 12 kW. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, elektronicky řízený variátor, sekundární převod řemenem.
Podvozek: Trubkový rám. Přední teleskopická vidlice, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící jednotkou. Brzdy jednokotoučové Nissin, průměr kotouče 220 mm. Kola litá. Pneumatiky 110/90 R13 vpředu a 130/70 R12 vzadu. Rozvor 1465 mm, výška sedla nad zemí 735 mm, hmotnost bez náplní 159 kg. Objem palivové nádrže 10,5 litrů. Objem úložného prostoru 41 litrů.
Suzuki 250 Burgman
Motor: Kapalinou chlazený čtyřdobý jednoválec, OHC. Vrtání a zdvih 69 x 53,4 mm, zdvihový objem 250 ccm. Výkon 18,4 kW. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, elektronicky řízený variátor, sekundární převod řemenem.
Podvozek: Trubkový rám. Přední teleskopická vidlice, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící jednotkou. Brzdy jednokotoučové Nissin, průměr kotouče 220 mm. Kola litá. Pneumatiky 110/90 R13 vpředu a 130/70 R12 vzadu. Rozvor 1465 mm, výška sedla nad zemí 735 mm, hmotnost bez náplní 161 kg. Objem palivové nádrže 10,5 litrů. Objem úložného prostoru 41 litrů.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 9.10.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Testy WSBK - Jerez 1. den
- 15.9. - Test MotoGP v Misanu
- 15.9. - Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň
- 15.9. - Hlavní změny pro Moto2 a Moto3 podle nových pravidel Liberty
- 14.9. - Marquez a Bezzecchi jak z jiného světa
- 14.9. - Moto2 kořistí lokalmatadora Viettiho, 18. Salač
Další z rubriky
- 15.9. - Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň
- 11.9. - Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách
- 9.9. - Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě
- 3.9. - BMW Motorrad Vision CE: bez helmy a bez starostí
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje