Suzuki Burgman 125/200 ABS: ještě lepší
- Publikovno: 9.10.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nově vylepšené skútry od Suzuki dostanou jiné kapoty, spoustu odkládacího prostoru, ale i ABS nebo indikátor ekonomické jízdy.
Ve třídě skútrů aby se výrobce pořádně oháněl. Dá se říci, že téměř jako ve třídě supersportů. U Suzuki to vědí a tak pro příští rok přichází oblíbená dvojice Burgmanů o obsahu 125 a 200 ccm s řadou vychytávek. Nejprve výrobce prozradil, že výroba těchto modelů byla přesunuta ze Španělska do Thajska. Přitom na jihu Evropy jdou tyto skútry doslova na dračku a hovoří o tom i přes 150 tisíc prodaných kusů. Nové Burgmany dostanou uhlazenější kapoty neskrývající příbuznost k nejsilnějšímu Burgmanu 650, jehož test si můžete přečíst zde. Kombinace elegance, sportovního střihu a praktičnosti umocňuje objemný kufr pod sedlem, který pojme dvě přilby a to považte, umístěné vedle sebe.
Přístrojový panel, který v sobě skrývá elektronickou zásuvku na 12 V, prošel také modernizací. Výrobce zde kombinuje osvědčenou klasiku a to analogový otáčkoměr a tachometr s digitálním informačním panelem. Úplnou novinkou je pak ukazatel ekonomické jízdy. Spotřeba by dle výrobce neměla přesáhnout hodnoty 3 1/100 km a objem nádrže je 10,5 litrů paliva. Celkově je pak Burgman užší a jezdec sedí níže. Společně s vyšším plexištítem má být jízda příjemnější. Podvozek jako takový zůstal beze změn, ale nové jsou brzdy Nissin, které budou nyní podporovány systémem ABS.
Technické parametry:
Suzuki 125 Burgman
Motor: Kapalinou chlazený čtyřdobý jednoválec, OHC. Vrtání a zdvih 57 x 48,8 mm, zdvihový objem 125 ccm. Výkon 12 kW. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, elektronicky řízený variátor, sekundární převod řemenem.
Podvozek: Trubkový rám. Přední teleskopická vidlice, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící jednotkou. Brzdy jednokotoučové Nissin, průměr kotouče 220 mm. Kola litá. Pneumatiky 110/90 R13 vpředu a 130/70 R12 vzadu. Rozvor 1465 mm, výška sedla nad zemí 735 mm, hmotnost bez náplní 159 kg. Objem palivové nádrže 10,5 litrů. Objem úložného prostoru 41 litrů.
Suzuki 250 Burgman
Motor: Kapalinou chlazený čtyřdobý jednoválec, OHC. Vrtání a zdvih 69 x 53,4 mm, zdvihový objem 250 ccm. Výkon 18,4 kW. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, elektronicky řízený variátor, sekundární převod řemenem.
Podvozek: Trubkový rám. Přední teleskopická vidlice, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící jednotkou. Brzdy jednokotoučové Nissin, průměr kotouče 220 mm. Kola litá. Pneumatiky 110/90 R13 vpředu a 130/70 R12 vzadu. Rozvor 1465 mm, výška sedla nad zemí 735 mm, hmotnost bez náplní 161 kg. Objem palivové nádrže 10,5 litrů. Objem úložného prostoru 41 litrů.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 9.10.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - MS side pokračovalo v Mostě - Top-3 dělí 3 body
- včera - Honda Gold Wing mazinárodní sraz Pivovar Kněžínek 10.-13.7.2025
- 22.6. - #93 vyhrálo dnes 93. Grand Prix
- 22.6. - Moto2 vyhrál Gonzalez, 12. Salač
- 22.6. - Premiérové vítězství pro Quilese, Rueda zůstává lídrem
- 21.6. - Sprint v Mugellu, Marc před Alexem - dominance bratrů Marquezových
Další z rubriky
- 19.6. - Vespa Officina 8: modely Primavera a GTV v nové edici
- 10.6. - Harley-Davidson Fat Boy Gray Ghost: limitovaná edice
- 28.5. - Yamaha Tricity 125: v novém kabátu
- 26.5. - BMW Concept RR: budoucnost superbiku řady RR
- 19.5. - Triumph Speed Triple 1200 RX 2026: limitovaná edice
- 14.5. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: zážitkové cestování