Komentáře k článku Test Yamaha Tracer 700 GT: o kufrech bez kufrů zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 27.10. - Test Ducati Diavel V4: ďáblovo pokušení
- 20.10. - Test Indian FTR 1200 R Carbon: nezkrotný Američan
- 13.10. - Test Ducati Multistrada V4 Rally: cestou necestou
- 6.10. - Test CFMOTO 800MT Explore: all inclusive nabídka
- 29.9. - Test CFMOTO 450SR a 450NK: s kapotáží nebo bez?
- 22.9. - Test Honda Kenny Alabama: dámská kožená bunda
Ta spotřeba je nějak divná, to je snad na okruhu, ne na normální jízdu. Vychází mi z toho spotřeba přes 6 l/ 100 km. Moje SV má zhruba stejné parametry a spotřeba mi vychází tak na 4,2 l
Reagovat →Já jezdím na sv za 7-8l.Za 4,2l to se asi odrážíš nohama....
Reagovat →Jezdím sólo, motorka r. v. 2018, oblíbené otáčky 4-7 tisíc. Než jsem to koupil, tak jsem přečetl dost testů a i testovači se vešli do 4,5 l. Nemáš náhodou nějakou utahanou babičku s karburátorem?
Reagovat →Mám :-)
Reagovat →Ahoj Igore, píšu v článku, že svižným tempem po dálnici si to vezme hodně. Tankovala jsem u Humpolce a v Hranicích (za Olomoucí) už jsem měla poslední čárku na palivoměru, takže to je cca 220 ujetých kilometrů. No a taky si pápne, když jí pořádně zatopíš pod kotlem a dáváš si jednu zatáčku za druhou. Při pohodovém tempu (což mi s touhle motorkou pochopitelně téměř vůbec nešlo, jak byla zábavná:-) ) samozřejmě ujedeš víc. Gábina
Reagovat →