Komentáře k článku Test Yamaha Tracer 700 GT: o kufrech bez kufrů zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Sanchez vyhrála před Carrasco a Herrerou
- dnes - Bulega vítězem Sprintu v Estorilu
- včera - Toprak míří nezadržitelně za titulem
- včera - Vítězem Montella před Huertasem a Manzim, 11. Vostatek
- včera - Carrasco vyhrála zkrácený závod v Estorilu, 10. Ouředníčková
- včera - Toprak vyhrál Superpole i na mokru
Další z rubriky
- 26.8. - Test Honda EM1 e: malý městský elektroskútr
- 9.8. - Test CFMOTO 450MT: malý dobrodruh
- 26.7. - Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku
- 19.7. - Test Ducati Hypermotard 698 MONO: nejvýkonnější jednoválec
- 14.6. - Test Honda NX500: obratné cestovní enduro
- 7.6. - Test CFMOTO 450 CL-C: malý bobber
Ta spotřeba je nějak divná, to je snad na okruhu, ne na normální jízdu. Vychází mi z toho spotřeba přes 6 l/ 100 km. Moje SV má zhruba stejné parametry a spotřeba mi vychází tak na 4,2 l
Reagovat →Já jezdím na sv za 7-8l.Za 4,2l to se asi odrážíš nohama....
Reagovat →Jezdím sólo, motorka r. v. 2018, oblíbené otáčky 4-7 tisíc. Než jsem to koupil, tak jsem přečetl dost testů a i testovači se vešli do 4,5 l. Nemáš náhodou nějakou utahanou babičku s karburátorem?
Reagovat →Mám :-)
Reagovat →Ahoj Igore, píšu v článku, že svižným tempem po dálnici si to vezme hodně. Tankovala jsem u Humpolce a v Hranicích (za Olomoucí) už jsem měla poslední čárku na palivoměru, takže to je cca 220 ujetých kilometrů. No a taky si pápne, když jí pořádně zatopíš pod kotlem a dáváš si jednu zatáčku za druhou. Při pohodovém tempu (což mi s touhle motorkou pochopitelně téměř vůbec nešlo, jak byla zábavná:-) ) samozřejmě ujedeš víc. Gábina
Reagovat →