Komentáře k článku Test Yamaha Tracer 700 GT: o kufrech bez kufrů zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 13.6. - Test Honda PCX 125 DX 2025: kamarád do města
- 6.6. - Test Yamaha R9: poslední samuraj
- 16.5. - Test Honda CB1000 Hornet SP: nespoutané bláznovství
- 2.5. - Test CFMOTO 675 SR-R: pro okruhové začátečníky
- 4.4. - Test MV Agusta Enduro Veloce: italské dobrodružství
- 21.2. - Test CFMOTO Gladiator X850 G3: na práci i zábavu
Ta spotřeba je nějak divná, to je snad na okruhu, ne na normální jízdu. Vychází mi z toho spotřeba přes 6 l/ 100 km. Moje SV má zhruba stejné parametry a spotřeba mi vychází tak na 4,2 l
Reagovat →Já jezdím na sv za 7-8l.Za 4,2l to se asi odrážíš nohama....
Reagovat →Jezdím sólo, motorka r. v. 2018, oblíbené otáčky 4-7 tisíc. Než jsem to koupil, tak jsem přečetl dost testů a i testovači se vešli do 4,5 l. Nemáš náhodou nějakou utahanou babičku s karburátorem?
Reagovat →Mám :-)
Reagovat →Ahoj Igore, píšu v článku, že svižným tempem po dálnici si to vezme hodně. Tankovala jsem u Humpolce a v Hranicích (za Olomoucí) už jsem měla poslední čárku na palivoměru, takže to je cca 220 ujetých kilometrů. No a taky si pápne, když jí pořádně zatopíš pod kotlem a dáváš si jednu zatáčku za druhou. Při pohodovém tempu (což mi s touhle motorkou pochopitelně téměř vůbec nešlo, jak byla zábavná:-) ) samozřejmě ujedeš víc. Gábina
Reagovat →