Komentáře k článku Test Yamaha Tracer 700 GT: o kufrech bez kufrů zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Další porucha motoru vyřadila Königa ze druhého závodu v Portugalsku
- včera - BMW R 1300 GS: lehčí, silnější a s radarem
- včera - GASGAS Tech3 2024: Pol Espargaró a Pedro Acosta
- 1.10. - Vydařený japonský víkend Filipa Salače
- 1.10. - Bautistův vítězný hattrick v Portimau
- 1.10. - Dnešním vítězem Gennai, mistrem světa Buis a 6. Svoboda
Další z rubriky
- 29.9. - Test CFMOTO 450SR a 450NK: s kapotáží nebo bez?
- 22.9. - Test Honda Kenny Alabama: dámská kožená bunda
- 15.9. - Test CFMOTO Gladiator X110: splněný dětský sen
- 8.9. - Test Honda XL750 Transalp: cestovatel tělem i duší
- 18.8. - Test Brixton Crossfire 500 XC: rakouský scrambler
- 11.8. - Test Harley-Davidson Breakout 117: stylový cruiser
Ta spotřeba je nějak divná, to je snad na okruhu, ne na normální jízdu. Vychází mi z toho spotřeba přes 6 l/ 100 km. Moje SV má zhruba stejné parametry a spotřeba mi vychází tak na 4,2 l
Reagovat →Já jezdím na sv za 7-8l.Za 4,2l to se asi odrážíš nohama....
Reagovat →Jezdím sólo, motorka r. v. 2018, oblíbené otáčky 4-7 tisíc. Než jsem to koupil, tak jsem přečetl dost testů a i testovači se vešli do 4,5 l. Nemáš náhodou nějakou utahanou babičku s karburátorem?
Reagovat →Mám :-)
Reagovat →Ahoj Igore, píšu v článku, že svižným tempem po dálnici si to vezme hodně. Tankovala jsem u Humpolce a v Hranicích (za Olomoucí) už jsem měla poslední čárku na palivoměru, takže to je cca 220 ujetých kilometrů. No a taky si pápne, když jí pořádně zatopíš pod kotlem a dáváš si jednu zatáčku za druhou. Při pohodovém tempu (což mi s touhle motorkou pochopitelně téměř vůbec nešlo, jak byla zábavná:-) ) samozřejmě ujedeš víc. Gábina
Reagovat →