KTM 1290 Super Duke GT jde do prodeje
- Publikovno: 15.3.2016
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nejvýkonnější Super Duke s přídomkem GT si můžete objednat u prodejců koncem tohoto měsíce. Tenhle extrémní sportovně-cestovní motocykl si rakouský výrobce cení nejméně na 483 990 korun.
Dát na motocykl, který zrychluje z klidu na 200 km/h za pouhých 7,2 sekund, boční kufry a je odvážný počin a i když jsme model 1290 Super Duke GT představovali, nyní přišla doba kdy si jej můžete objednat u českých zástupců značky KTM. Stejně jako původní KTM Super Duke 1290 R je jednoznačně nejrychlejším sportovním V-Twinem na trhu, i z něj odvozená sportovně-cestovní novinka bude také stanovovat měřítka ve své kategorii, když oproti svému extrémnímu bratru navíc přidá prý novou úroveň z hlediska kultivovanosti a pohodlí.
Vzhledem k tomu, že byl odhalen ve své konečné podobě v Miláně v listopadu na EICMA show, čekali jsme až dosud na konečné technické specifikace a cenu stejně jako první dojmy z jízd od zástupců některých motocyklových světových médií, kteří měli štěstí jako první tenhle stroj testovat na náročných a rozmanitých cest na španělském ostrově Mallorca. Tito novináři ocenili zejména různorodost elektronického nastavení, které nabízí verzeGT, jako je jeho WP poloaktivní zavěšení a více režimech jízda; i úhel náklonu citlivé ovládání motocyklu trakce (MTC) a kombinované ABS.
KTM 1290 Super Duke GT dorazí do prodeje s bohatou standardní výbavou, která zahrnuje tempomat, quickshifter pro přeřazení nahoru, systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS), vyhřívané rukojeti, LED světla, palivovou nádrž o objemu 23 litrů, úchyty pro boční kufry, komfortní sedadla a výškově nastavitelné přední plexisklo. Musíte však počítat s tím, že tzv. Touring Package, která obsahuje komfortní sedlo a boční kufry vás přijde na dalších 31 513 Kč. Mezi dalšími příplatky najdete tzv. Style Pack za nemalých 33 603 Kč, který obsahuje výfuk Akrapovič a tisíc korun vás bude stát ochrana nádrže.
Technické údaje
Motor: Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec (75 stupňů) s elektronikou Ride by Wire. Vrtání a zdvih 108 x 71 mm, zdvihový objem 1301 ccm. Největší výkon 127 kW (172 k) při 8870 1/min, největší točivý moment 143 N.m. Elektronické vstřikování a zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řetězem. Hydraulická spojka, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z chrommolybdenové oceli. Přední vidlice upside-down, průměr 48 mm, zdvih 125 mm. Zadní jednoramenná kyvná vidlice, zdvih 156 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm, čtyřpístkové radiálně uložené třmeny. Vzadu jednoduchá dvoupístkový třmen o průměru 240 mm, systém ABS. Rozvor 1482 mm, výška sedla nad zemí 835 mm, suchá hmotnost 205 kg. Objem palivové nádrže 23 litrů.
Základní cena vč. DPH: 483 990 Kč
- Přidat komentář +
- Publikováno: 15.3.2016
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Posedmé v řadě vyhrál Marc Marquez závod Grand Prix
- dnes - Poprvé vyhrál Moto2 pilot z Kolumbie, 8. Salač
- dnes - Premiérovým vítězem v Maďarsku se stal Maximo Quiles
- včera - Pol Espargaro flirtuje se superbiky
- včera - Sprint u Balatonu: Suverénní Marquez, chaos po startu
- včera - Pole Position získal na BalatonRingu Moreira, 10. Salač
Další z rubriky
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika