Reklama

Ducati SuperSport 950 S Stripe Livery: elegantní bílá

Už od června si budete moci vybrat model SuperSport 950 S v bílé barvě Iceberg White ve verzi Stripe Livery , která tomuto sportovnímu modelu dodává více elegance a výjimečnosti. Po technické stránce zůstává motocykl beze změny, pohánět jej i nadále bude dvouválcový motor Testrastretta 11° o zdvihovém objemu 931 ccm.

Model SuperSport 950 a 950 S je od samého začátku koncipovaný jako sportovní motocykl určený na silnici, ale i na okruh. Je to takový univerzální sportovec, o čemž nás přesvědčil i během našeho testu. Doposud jste měli na výběr mezi typickou červenou barvou Ducati Red nebo bílou Iceberg White, která je nově doplněna o elegantní pruhy v červené a šedé barvě, označované Stripe Livery.

1 Ducati SuperSport 950 S Stripe Livery (1)1 Ducati SuperSport 950 S Stripe Livery (2)1 Ducati SuperSport 950 S Stripe Livery (3)

Změna je to jenom kosmetická, ale po stránce vzhledové je to povedený krok. Červené pruhy na kapotáži a předním blatníčku geometricky přesně navazují na červený příhradový rám, kterým tímto doslova „vytáhly“ z motocyklu ven. Jindy nenápadný rám nyní září a při pohledu z boku je dominantním prvkem motocyklu. Červená linka s nápisem Supersport je pod ní doplněna pruhem v jemné šedivé barvě s nápisem 950S.

Motocykl je jinak oproti stávajícímu modelu SuperSport 950 S beze změn. Ponechány mu byly i společné prvky s Panigale V4 jako jsou full-LED světlomety nebo boční vzduchové otvory. Srdcem motocyklu je dvouválcový motor Testrastretta 11° o zdvihovém objemu 931 ccm s maximálními hodnotami výkonu 110 k při 9 000 ot/min a točivého momentu 93 Nm při 6 500 ot/min.

1 Ducati SuperSport 950 S Stripe Livery (4)1 Ducati SuperSport 950 S Stripe Livery (5)1 Ducati SuperSport 950 S Stripe Livery (6)

Zůstává i špičková výbava, jako je plně nastavitelný podvozek a tlumičem řízení od Öhlinsu, výškově stavitelný plexi štít, lehké ráfky kol Glossy Black, v tomto případě doplněné o exkluzivní štítek v červené barvě Ducati Red. Z elektronických asistentů nechybí náklonové ABS, kontrola trakce, systém proti zvedání předního kola, tři jízdní režimy Sport, Touring a Urban a obousměrné rychlořazení. Veškeré informace se zobrazují na 4,3palcovém plně barevném TFT displeji. Prodejní cena začíná na částce 421 000 Kč.

Zdroj: Ducati



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama