Mitas Enduro Trail-XT: ve verzích Standard a Dakar  
          - Publikovno: 5.6.2024
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
            
           
        Nová zadní pneumatika Enduro Trail-XT rozšíří řady adventure pneumatik v nabídce firmy Mitas. Je určena zejména pro jezdce, kteří tráví maximum času mimo asfaltové silnice. Je totiž navržena jako 70 % off-road a 30 % silnic a k dispozici je ve dvou různých verzích, Standard a Dakar.
Zadní pneumatika se přímo hodí do páru k přední pneumatice Mitas Enduro Trail-XT+ a společně zvládnou i ten nejnáročnější terén, aniž by to bylo na úkor pohodlí a odolnosti při přejezdech na silnici. Obě dvě pneumatiky mají zaručit velmi dobrou ovladatelnost v jakémkoliv terénu a stabilitu při přejezdech na asfaltových silnicích.
Pneumatika je k dispozici pouze jako zadní a má stejný podélný blokový dezén ve tvaru lopatek jako známá pneumatika E-10, plochý profil a průměrnou hloubku zadních figur 11 mm, což zajišťuje optimální výkon v terénu, na blátivých tratích a náročných štěrkových cestách a zároveň hladkou jízdu na asfaltových silnicích a vysokorychlostních dálnicích. Pneumatika je klasifikovaná jako M+S, s rychlostním indexem až T je obousměrná a je navržena tak, aby jezdcům zaručila dlouhotrvající odolnost.
V prodeji je od června ve dvou různých verzích, Standard a Dakar. Standardní pneumatika používá směs Heavy Duty a je navržena tak, aby poskytovala nejlepší všestranný výkon na jakékoli vozovce za sucha i mokra, aniž by byl obětován komfort, odolnost, ovladatelnost a stabilita.
Verze Dakar používá směs Ultra Heavy Duty navrženou pro maximální odolnost s až o 20 % vyšším kilometrovým nájezdem ve srovnání se standardní verzí a díky zesílené kostře je odolnější proti propíchnutí. Pořídit si ji můžete v 6 rozměrech u sedmnáctipalcového ráfku a ve čtyřech rozměrech u osmnádtipalcového ráfku. Více informací zjistíte na tomto odkazu.
Zdroj: TZ Mitas
- Přidat komentář +
- Publikováno: 5.6.2024
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 29.10. - Triumph Bonneville Bobber 2026: s větší palivovou nádrží
- 27.10. - Ducati Monster 2026: s dvouválcovým motorem V2
- 22.10. - Triumph Scrambler 900 2026: s podvozkem Showa
- 21.10. - Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou
- 17.10. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: s automatickou převodovkou
- 13.10. - Honda CB1000F 2026: nekapotované retro



