MV Agusta Brutale 800 Dragster RR 2015: info a foto
- Publikovno: 22.10.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Pod kapotou 140 koní, nádherná drátěná kola a pouhých 168 kilogramů. Paráda!
Výrobce uvolnil první fotky a video Drasgtera RR, který je luxusnější verzí modelu MV Agusta Brutale 800 Dragster. Bude jezdit na nádherných drátěných kolech a zájemce zaujme i větší porcí výkonu, 140 koní oproti základním 125. Tříválec o objemu 798 ccm nebude mít s váhou 168 kg příliš mnoho práce. Ve srovnání se standardním provedením bude mít verze RR motor s výkonem vyšším o 12% a točivým momentem o 6,2 %. Maximálních 140 koní dosáhnete při 13 100 1/min a točivý moment 86 N.m při 10 100 1/min. Aby bylo dosaženo tohoto výsledku byl přepracovaný airbox, výfukový systém, ovšem hlavní zásluhu na tom má vstřikování, které u modelu RR disponuje dvěma vstřikovači na válec.
MV Agusta Brutale 800 Dragster RR má poslední verzi elektroniky od MV, systém MVICS (Motor& Vehicle Integrated Control), který umožňuje nastavení jednoho ze čtyř režimů Sport, Normal, Rain a vlastní nastavitelný režim, v němž si pak můžete nastavit osmistupňovou kontrolu trakce, asistent řazení a palivové mapy. Vymazlený Dragster se pyšní širokou pneumatiku 200 mm se značkovými lepivkami, pardon obutím Pirelli Diablo Rosso II. Podobně špičkové jsou i ostatní komponenty jako plně nastavitelná přední vidlice Marzocchi a zadní jednotka Sachs. Radiální brzdy Brembo zase doplňuje nová verze ABS Bosch 9 Plus se systémem RLM, který omezuje zvedání zadního kola. Cena tohoto krasavce by měla být 16.540 Eur.
Technické údaje
Motor: řadový, kapalinou chlazený tříválec. Vrtání a zdvih: 79 x 54,3 mm , zdvihový objem 798 ccm, kompresní poměr 13,3: 1. Největší výkon 125 koní při 13 100 1/min. Největší točivý moment 86 N.m při 10 100 1/min, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, plně nastavitelná vidlice upside-down Marzocchi, průměr nosníků 43 mm, zdvih 125 mm, vzadu jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružicí a tlumicí jednotkou Progressive Sachs, zdvih 125 mm. Brzdy Brembo kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 200/50 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 811 mm, suchá hmotnost 167 kg, rozvor: 1380 mm, objem palivové nádrže 16,6 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 22.10.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Testy WSBK - Jerez 1. den
- 15.9. - Test MotoGP v Misanu
- 15.9. - Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň
- 15.9. - Hlavní změny pro Moto2 a Moto3 podle nových pravidel Liberty
- 14.9. - Marquez a Bezzecchi jak z jiného světa
- 14.9. - Moto2 kořistí lokalmatadora Viettiho, 18. Salač
Další z rubriky
- 15.9. - Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň
- 11.9. - Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách
- 9.9. - Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě
- 3.9. - BMW Motorrad Vision CE: bez helmy a bez starostí
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje