Moto Guzzi V7 2015: s novými pomocníky
- Publikovno: 29.9.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Druhá generace Moto Guzzi V7 dostane šestistupňovou převodovku a další vychytávky.
Klasika v podobě populární řady V7 od Moto Guzzi se stále vyvíjí a již za pár dní se na Intermotu předvede nová verze V7 II s řadou změn, novou převodovkou a také volitelným systémem ABS s kontrolou trakce.
U strojů této kategorie, využívaných často ke stylovému dojíždění do práce po městě za každého počasí, je kontrola trakce i ABS hodně dobrým pomocníkem – kdo krotil roztancované zadní kolo na dlažebních kostkách za deště, určitě mi dá za pravdu. To ale není jediná změna, u nové verze V7 je upravená převodovka, která je nyní šestirychlostní!
Další velká změna– dvouválcový motor je posazen v rámu o 10 mm níže a o 4º více nakloněný dopředu, takže mašina nabídne více místa pro kolena pro nás vyšší jezdce. Také sedlo se posunulo níže, místo na nohy ale neutrpí, stupačky jsou o celých 25 mm blíž k zemi. Stejně jako u předchozí řady V7 bude i V7 II nabízena ve třech variantách - Stone, Special a závodní replika Racer.
Technické údaje
Motor: vzduchem chlazený čtyřdobý vidlicový dvouválec se dvěma ventily na válec, rozvod OHV. Vrtání a zdvih 70 x 48,7 mm, zdvihový objem 744 ccm, kompresní poměr 12,5:1. Největší výkon 37,5 k (51 kW) při 6200 1/min, největší točivý moment 58 N.m při 5000 1/min. Elektronické vstřikování 38 mm, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod kardanovým hřidelem (8/33), mechanicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka, pětistupňová převodovka.
Podvozek: dvojitý trubkový rám, přední teleskopická vidlice, zadní kyvná vidlice s dvojicí tlumičů. Brzdy kotoučové, vpředu jednoduchá dvoupísková o průměru 320 mm, vzadu jednoduchá o průměru 260 mm s jednopístkovým třmenem. Kola hliníková litá. Pneumatiky 100/90 R18 vpředu a 130/80 R17 vzadu. Rozvor 1449 mm, výška sedla nad zemí 805 mm, provozní hmotnost 179 kg. Objem palivové nádrže 22 litrů.
Cena včetně DPH: nebyla stanovena
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 29.9.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
- 29.11. - Papež František přijal «Pecco» Bagnaiu
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl