Moto Guzzi V100 Mandello: zaměřeno na cestovatele
- Publikovno: 14.9.2021
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Moto Guzzi se chystá na listopadovém veletrhu EICMA představit nový cestovně-sportovní motocykl V100 Mandello. Těšit se můžeme na typický mohutný design ve stylu Moto Guzzi, kapalinou chlazený litrový dvouválec, letmo zavěšené zadní kolo a semiaktivní podvozek od Öhlinsu. A to ještě není vše!
Orel z Mandella letos slaví 100.výročí, původně jej chtěl oslavit ve velkém stylu na akci Moto Guzzi World Days, kterou však museli kvůli nepříznivé situaci zrušit, ale zdá se, že si to i tak vynahradí ve velkém stylu. Na 23.listopadu 2021 si připravují představení novinky V100 Mandello a to přímo na výstavě EICMA v Miláně.
Je jasné, že si v Moto Guzzi nechtějí vystřílet všechny trumfy a tak mnoho informací k chystané novince neprozradili. Můžeme se však zatím potěšit videem a pár fotografiemi, na kterých je patrné, že opět zůstali u svého stylu s mohutnou kapotáží a s válci vystrčenými do stran. Cestovní motocykl ve sportovním stylu bude určený pro milovníky jízdy na delší trasy. Vzpřímená poloha za řídítky ve vykrojeném sedle bude pohodlná a dobře se bude cítit určitě i jeho spolujezdec.
Novinka však nebude mít typický vzduchem chlazený motor, ale kapalinou. Poukazuje na to nejen velký chladič, ale také pozměněný výfukový systém, kde svody z válců vedou dolů. Dvouválec o zdvihovém objemu kolem tisíci kubíků bude mít variabilní časování a výkon bude mít rozhodně nad hranicí sta koníků. Motor je usazen ve zcela nově vyvinutém rámu. Do výbavy už by mohl dostat elektronický plyn a zcela jistě budete mít možnost výběru z několika jízdních map. Určitě by neměl u tohoto cestovního stroje chybět ani tempomat, který oceníte zejména na dlouhých přejezdech.
Z elektronických asistentů by ještě mohl mít náklonové ABS a kontrolu trakce. Novinka bude mít letmo zavěšené zadní kolo a kardan netypicky přesunutý na levou stranu. Podvozek bude tvořit obrácená vidlice a na straně umístěný zadní tlumič. Zvolit si také budete moci semiaktivní podvozek od Öhlinsu. Sedmnáctipalcová kolo jsou obutá do pneumatik Pirelli Diablo Rosso IV a brzděna budou dvojicí předních kotoučových brzd s radiálními čtyřpístkovými třmeny.
Motocykl by měl být vybaven funkcí s aktivní aerodynamikou, což znamená, že by se měl při určité dosažené rychlosti vysunout větrný štítek a otevřít deflektory po stranách, aby co nejvíce chránili jezdce proti nárazům větru. Více podrobnějších informací se dozvíme až v listopadu.
Zdroj: Piaggio Group
- Přidat komentář +
- Publikováno: 14.9.2021
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 5.5. - Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster