KTM 390 Duke: ostré náčiní
- Publikovno: 28.1.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Zredukován na maximum - tak nějak by se dal označit tenhle motard od rakouské KTM. Letošní novinka nabízí i s motorem o objemu 373 ccm opravdu hodně zábavy.
Nová KTM 390 Duke má doslova vše, co dělá podobný motocykl zábavným. Výtečný podvozek, dostatek točivého momentu, skvělé brzdy a koneckonců i cenu. Ta bude na českém trhu začínat částkou 127 tisíc korun.
Třistadevadesátku pohání kapalinou chlazený čtyřventilový jednoválec o zdvihovém objemu 373 ccm s největším výkonem 44 koní. Tedy je to dobrá zpráva pro budoucí majitele řidičského oprávnění A2. Méně než 150 kilogramů těžká motorka má podvozek s podobnou konstrukci jako je tomu u menších sourozenců. I v případě tohoto „vévody“ se jedná o lehký příhradový rám a odpružení WP.
Technické údaje:
Motor: Kapalinou chlazený čtyřdobý jednoválec. Vrtání a zdvih 89 x 60 mm, zdvihový objem 373 ccm. Největší výkon 32 kW (44 k). Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řetězem, spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Trubkový rám, přední obrácená teleskopická vidlice USD, zdvih 150 mm. Zadní kyvná vidlice WP-PDS, zdvih 150 mm. Brzdy kotoučové, vpředu jednoduchá o průměru 300 mm se čtyřpístkovým brzdičem, vzadu jednoduchá o průměru 230 mm s dvoupístkovým třmenem. Litá kola, pneumatiky 130/90 R 16 vpředu a 170/70 R 16 vzadu. Rozvor 1367 mm, výška sedla nad zemí 800 mm, provozní hmotnost 139 kg. Objem palivové nádrže 11 l.
Cena základního provedení: 127 000 Kč
- Přidat komentář +
- Publikováno: 28.1.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Jako lídři přijíždějí na rakouský Spielberg M. Marquez, Gonzalez a Rueda
- včera - Tým Aki Ajo bez Denize Öncü
- 13.8. - Petr Najman: „Rekord, pád i pohár ze srpnových Hořic“
- 13.8. - Chantra stále mimo hru, Espargaro jako náhradník na Hondě
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 12.8. - Je pro Moto2 lepší přípravou Moto3 nebo MS-SSP?
Další z rubriky
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika