Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou
- Publikovno: dnes
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Už v lednu bude v prodeji vylepšená verze nekapotovaného modelu Kawasaki Z650 S. Zapracovalo se nejen na designu, ale také na celkové ergonometrii, aby byla jízda pro jezdce mnohem komfortnější. Do výbavy dostane dvouválec také modernizovanější elektroniku.
Pohonnou jednotkou Z650 S je kapalinou chlazený řadový dvouválcový motor o zdvihovém objemu 649 ccm, stejný agregát je srdcem i pro Versys 650, který jsme vám představili nedávno. Technické parametry motoru zatím nebyly představeny, ale předpokládám, že budou stejné, jako u aktuálně prodávaného modelu Z650, tedy 67 koní výkonu a 60 Nm točivého momentu. Motor je naladěn pro lepší výkon v nízkých a středních otáčkách.
Největší změnou je přepracovaná ergonometrie motocyklu. Kawasaki dala svému stroj nová, o 30 mm širší řídítka, která jsou navíc uchycena o 40 mm více vpředu, o 10 mm výš. Poupravené je umístění stupaček a kompletně je přepracované celé sedlo, jak pro jezdce, tak i pro spolujezdce, pro ještě větší pohodlí než doposud. Pilot sedí o 20 mm výše ve výšce 810 mm a jeho sedlo je více polstrované. Spolujezdec má sedlo o 20 mm širší. V nabídce bude samozřejmě možnost přikoupit si jak nižší, tak vyšší variantu sedla.
Přepracovaná byla také palivová nádrž a přední část motocyklu, která má více agresivnější tvary s novými plasty kolem chladiče a palivové nádrže a zcela nové třídílné LED světlo, LED směrovky a nové je i zadní LED světlo umístěné v zadní části, která míří více vzhůru. Veškeré informace se zobrazují na 4,3 palcovém TFT displeji s novou grafikou, který si můžete pomocí aplikace Kawasaki Rideology propojit s vaším chytrým telefonem. V nabídce máte dvě různá zobrazování lišící se hlavně designem otáčkoměru, ručně si můžete nadefinovat barvu pozadí a přepínání mezi světlým a tmavým režimem je automatické.
Motor je usazen v trubkovém mřížovém rámu. O bezpečné zastavení se postarají dva 300 mm kotouče vpředu a jeden 220 mm vzadu s novou jednotkou ABS od firmy Continental. Součástí standardní výbavy je kontrola trakce, USB-C port a připlatit si můžete za rychlořazení směrem nahoru, barevně sladěný kryt zadního sedadla nebo za kufry. Cena za versi S je stanovena na částku 180 400 Kč, v lednu se do prodeje dostanou tři barevné varianty, karbonově šedá, limetkově zelená s karbonovou šedou a kombinace matné šedé a černé Graphene Steel.
Zdroj: Kawasaki Motor
- Přidat komentář +
- Publikováno: dnes
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- dnes - Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou
- 17.10. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: s automatickou převodovkou
- 13.10. - Honda CB1000F 2026: nekapotované retro
- 8.10. - Ducati Multistrada V4 Rally 2026: se semiaktivním podvozkem
- 6.10. - Yamaha WR125R: enduro pro náctileté
- 1.10. - Kawasaki Z1100 2026: s kvalitní elektronikou