Honda VFR 800X Crossrunner 2015: ostřejší vzhled
- Publikovno: 13.9.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nový model VFR 800X Crossrunner pro rok 2015, jehož srdcem je motor V4 o obsahu 800 ccm představila Honda jako motocykl, který dostál mnoho změn a nových funkcí.
Vylepšený šestnáctiventilový motor V4 s úhlem válců 90°, DOHC, je vybaven systémem proměnlivého časování ventilů VTEC. Agregát dosahuje vyšší maximální výkon 78 kW při 10 250 1/min místo 74,9 kW při 10 000 1/min u stávajícího modelu. V nízkých a ve středních otáčkách nabízí větší točivý moment. Stejně, jako u prvního modelu Crossrunneru, byl motor převzat z Hondy VFR 800F.
Kromě vylepšené pohonné jednotky získal motocykl také sportovnější vzhled, nová sedmnáctipalcová hliníková kola, brzdy a delší zdvih odpružení (přední vidlice o 25 mm, zadní o 28 mm). Novinkou ve výbavě je systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) se dvěma úrovněmi nastavení, blinkry s funkcí automatického vypnutí, LED světla a standardem bude systém ABS a pětistupňové vyhřívané rukojeti. Dvojitý hliníkový rám je vybaven lehčím pomocným rámem a novou hliníkovou jednostrannou kyvnou vidlicí. Do dvojice předních kotoučů o průměru 310 mm se zakusují radiálně upevněné čtyřpístkové třmeny. Výšku sedla si také budete moci nastavit ve dvou polohách, posaz jezdce je spíše sportovnější a nakloněný lehce dopředu, tím ještě více umocňuje ostrý design motocyklu.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 13.9.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem