Mě osobně udivuje, že by RW racing měl jet na NTS... Nechci znít pesimisticky, ale ta motorka v příští sezóně bude mít zřídkakdy na dojetí na bodech... Stačí se podívat do CEVu, kde loni Odendaal jezdil na Kalexu na pohodu první flek a letos jede na krev, aby udržel třetí flek v cíli. Osobně bych viděl jako rozumný rok na vstup do MS až sezónu 2019, kdy s Triumphama by se mělo hrací pole trošku vyrovnat, alespoň na startu roku...
NTS je produktem japonské firmy GEO Technology (známé jako dodavatel jednotných motorů Honda do Moto2), od roku 2014 startuje tato značka v japonském šampionátu J-GP2 (jezdec např. Tomoyoshi Koyama - Honda NH6 za tým NTST PRO PROJECT). V CEV/ME Moto2 2016 Alan Techer celkově 3., 2017 - Steve Odendaal aktuálně třetí, Hiroki Ono osmý a nyní Jihoafričan Odendaal s wild card v Aragónu na P24.
Ještě otázka z jiného soudku. Kolik závodů myslíte, že Danny Kent vydrží na SpeedUPu? Vidím to tak, že v Jerezu už bude zase volný kočovný jezdec. Přecijen za Kalexem, KTM, Suterem a dost možná i Tech3 je SpeedUP čtrvtá liga...
Ohledně materiálu v moto2, nesmíš poslouchat "rozumy o kvalitě materiálu" stran komentátora na NovaSport, to vždycky kroutím očima...Všichni v MS moto2 mají materiál kvalitní, ale rozdílné rozpočty a technické guru. 50% je v lidech, kteří vědí, jak co nastavit a těch je málo...
To, že má Kalex úspěch je dáno spoustou faktorů. Pokud by týmy s jinými rámy měli k dispozici tolik dat jako Kalex, který si dobrou cenovou politikou podchytil mnoho týmů na začátku, bylo by to vyrovnanější. Je to o Dorně a pravidlech, stačilo by podchytit, že jeden typ rámu smí používat jen šest jezdců a viděl bys, jak by se síly vyrovnaly. Je to sednout si na pivo a dlouho povídat...
Mě osobně udivuje, že by RW racing měl jet na NTS... Nechci znít pesimisticky, ale ta motorka v příští sezóně bude mít zřídkakdy na dojetí na bodech... Stačí se podívat do CEVu, kde loni Odendaal jezdil na Kalexu na pohodu první flek a letos jede na krev, aby udržel třetí flek v cíli. Osobně bych viděl jako rozumný rok na vstup do MS až sezónu 2019, kdy s Triumphama by se mělo hrací pole trošku vyrovnat, alespoň na startu roku...
Reagovat →NTS je produktem japonské firmy GEO Technology (známé jako dodavatel jednotných motorů Honda do Moto2), od roku 2014 startuje tato značka v japonském šampionátu J-GP2 (jezdec např. Tomoyoshi Koyama - Honda NH6 za tým NTST PRO PROJECT). V CEV/ME Moto2 2016 Alan Techer celkově 3., 2017 - Steve Odendaal aktuálně třetí, Hiroki Ono osmý a nyní Jihoafričan Odendaal s wild card v Aragónu na P24.
Reagovat →Bosso, nechci být kverulant, ale aby to nebyla stejná "kvalita" jako motory pro moto3 v roce 2013...Prodavači slibů...
Reagovat →To ale není kverulanství, spíše realita. Bohužel. Možná nás překvapí!
Reagovat →Ještě otázka z jiného soudku. Kolik závodů myslíte, že Danny Kent vydrží na SpeedUPu? Vidím to tak, že v Jerezu už bude zase volný kočovný jezdec. Přecijen za Kalexem, KTM, Suterem a dost možná i Tech3 je SpeedUP čtrvtá liga...
Reagovat →Ohledně materiálu v moto2, nesmíš poslouchat "rozumy o kvalitě materiálu" stran komentátora na NovaSport, to vždycky kroutím očima...Všichni v MS moto2 mají materiál kvalitní, ale rozdílné rozpočty a technické guru. 50% je v lidech, kteří vědí, jak co nastavit a těch je málo... To, že má Kalex úspěch je dáno spoustou faktorů. Pokud by týmy s jinými rámy měli k dispozici tolik dat jako Kalex, který si dobrou cenovou politikou podchytil mnoho týmů na začátku, bylo by to vyrovnanější. Je to o Dorně a pravidlech, stačilo by podchytit, že jeden typ rámu smí používat jen šest jezdců a viděl bys, jak by se síly vyrovnaly. Je to sednout si na pivo a dlouho povídat...
Reagovat →Tak dobrá, kde a kdy na to pivo půjdeme? Jámám času dost!
Reagovat →Vždyť mi můžete zavolat až budete v Mostě a zajdem :)
Reagovat →