Nepřihlášený David Pondělí 12.listopadu 2018, 14:51
Yurchenko a Moto2 vážně fungovat nebudou, ten má před sebou tak 2-X let v Moto3. Já osobně doufám, že se přidá i nějaký ukrajinský / ruský jezdec nebo ještě lépe někdo z Kazachstánu, který by nahradil pak Yurchenka a pro velkou cenu Kazachstánu jednoznačně jsem, ovšem už tak je 19 závodních víkendů hodně, ale mělo by jich být “údajně podle spekulací a dosavadních vyjádření Dorny” max 20. Největší šanci má Mexiko (možná i jako náhrada za Argentinu), Zajímavé a zatím současnými motorkami Finsko a poslední dobou hodně zmiňovaná Indonésie. To máme s Kazachstánem 23 tratí, takže už by šel někdo z kola ven a upřímně se po příchodu tratí se silnými sponzory jako Chang (THA) a hlavně Red Bull Ring bojím o Brno. Toto je ale samo o sobě nápad na článek, jelikož nevím, jak jsou na tom jednotlivé tratě dobře nebo špatně, tak bych byl rád i za nějaký takový příspěvek a určitě nejsem sám :) Co se Fenatiho týče, tak se šušká, že opět bojuje s Manzim a to o místo u SIC58 SC v MotoE (což bych ale nebral příliš vážně ...).
Ak Dorna pôjde cestou rušenia GP v krajinách kde je jediná GP v sezóne, tak to bude špatne. Osobne by som si vedel predstaviť kalendár bez Misana a Aragonu.
Souhlas, Jerez je v podstatě už hodně ohraná trať a ve Španělsku jsou 3 trati už X let. Podle mě je ale úplně zbytečná trať nový Chang v Thajsku, už máme Malajsii a Japonsko a ještě by chtěli Indonésii... Místo Misana bych si dovedl představit Finsko, které je ještě mým favoritem na 20. závod
Yurchenko a Moto2 vážně fungovat nebudou, ten má před sebou tak 2-X let v Moto3. Já osobně doufám, že se přidá i nějaký ukrajinský / ruský jezdec nebo ještě lépe někdo z Kazachstánu, který by nahradil pak Yurchenka a pro velkou cenu Kazachstánu jednoznačně jsem, ovšem už tak je 19 závodních víkendů hodně, ale mělo by jich být “údajně podle spekulací a dosavadních vyjádření Dorny” max 20. Největší šanci má Mexiko (možná i jako náhrada za Argentinu), Zajímavé a zatím současnými motorkami Finsko a poslední dobou hodně zmiňovaná Indonésie. To máme s Kazachstánem 23 tratí, takže už by šel někdo z kola ven a upřímně se po příchodu tratí se silnými sponzory jako Chang (THA) a hlavně Red Bull Ring bojím o Brno. Toto je ale samo o sobě nápad na článek, jelikož nevím, jak jsou na tom jednotlivé tratě dobře nebo špatně, tak bych byl rád i za nějaký takový příspěvek a určitě nejsem sám :) Co se Fenatiho týče, tak se šušká, že opět bojuje s Manzim a to o místo u SIC58 SC v MotoE (což bych ale nebral příliš vážně ...).
Reagovat →Současnými motorami *nedotčené* Finsko a na VK se nedávno objevily i spekulace o VC Ruska ...
Reagovat →Ak Dorna pôjde cestou rušenia GP v krajinách kde je jediná GP v sezóne, tak to bude špatne. Osobne by som si vedel predstaviť kalendár bez Misana a Aragonu.
Reagovat →Misano neskončí dokud bude Vale závodit. Dřív než Aragon spíš vyškrtnou Jerez, kterej by se stal WSBK-only tratí.
Reagovat →Souhlas, Jerez je v podstatě už hodně ohraná trať a ve Španělsku jsou 3 trati už X let. Podle mě je ale úplně zbytečná trať nový Chang v Thajsku, už máme Malajsii a Japonsko a ještě by chtěli Indonésii... Místo Misana bych si dovedl představit Finsko, které je ještě mým favoritem na 20. závod
Reagovat →