Nechci tu rozpoutávat zbytečně vyostřené debaty, ale upřímně to, co je tu navrhováno, tzn. že by si Ježura měl zřídit vlastní tým jde zcela proti zcestné ideologii Dorny.
Pokud se nepletu, tak Dorna chce, aby všude, kde páchne, byly velké (nejlépe tovární týmy) s několika jezdci, obřími kamiony a ještě většími rozpočty.
Ideologie "ride it on sunday, sell it on monday" už jaksi nikdy nebude ve WSBK možná. Idkyž je pravda, že s těmi penězi, co schrábl Grillini, by i na polo-stocku zajel mezi SBK líp... No nezávidím to Ježurovi, ale snad pro sezónu 2018 vyjde s tím nejlepším možným řešením pro něj.
Nechci tu rozpoutávat zbytečně vyostřené debaty, ale upřímně to, co je tu navrhováno, tzn. že by si Ježura měl zřídit vlastní tým jde zcela proti zcestné ideologii Dorny. Pokud se nepletu, tak Dorna chce, aby všude, kde páchne, byly velké (nejlépe tovární týmy) s několika jezdci, obřími kamiony a ještě většími rozpočty. Ideologie "ride it on sunday, sell it on monday" už jaksi nikdy nebude ve WSBK možná. Idkyž je pravda, že s těmi penězi, co schrábl Grillini, by i na polo-stocku zajel mezi SBK líp... No nezávidím to Ježurovi, ale snad pro sezónu 2018 vyjde s tím nejlepším možným řešením pro něj.
Reagovat →Snad Ježek bude závodit i v roce 2018. Určitě si to místo zaslouží.
Reagovat →