Je zajímavé, že se přestalo závodit v Japonsku. Dříve se jezdilo v Suzuce a v Sugu. Také Čína byla dlouholetým pořadatelem MotoGP. Destinace jako Thajsko, Indie, Indonésie, Malajsie....to není ten pravý "trh". Možná na prodej motorek, ale ne na diváky.
Suzuka byla super trať, ale po smrti Daijira Kata se tam už nikdo nesveze :( Motegi je fajn a co se Číny týče, tak ten okruh je stále vhodný pro motorky a sám nechápu, proč se tam přestalo jezdit. Hlavně jak říká Gardener - Thajsko / Indonésie / Majalsie nejsou to pravé pro diváky. Osobně bych Buríram nahradil Indonésií když už se tam musí jezdit a Sepang Shangaiem.
Alespoň že se příští rok pojede ve Finsku, na to se hodně těším
A taky by se měl vrátit Lausitzring. Když už není Brno, ať se někde člověk podívá. MotoGP v Brně je předražený podnik, raději bych tam viděl WSBK,Jenže ....
Pískej konec! Pískej konec! Pískej konec! ;)
Reagovat →Hlavně pro MotoGP se jedná o zbytečnou a placatou trať bez atmosféry. Uvidíme, jak to dopadne s Indonésií, ale klidně by mohla Thajsko nahradit.
Reagovat →Je zajímavé, že se přestalo závodit v Japonsku. Dříve se jezdilo v Suzuce a v Sugu. Také Čína byla dlouholetým pořadatelem MotoGP. Destinace jako Thajsko, Indie, Indonésie, Malajsie....to není ten pravý "trh". Možná na prodej motorek, ale ne na diváky.
Reagovat →Suzuka byla super trať, ale po smrti Daijira Kata se tam už nikdo nesveze :( Motegi je fajn a co se Číny týče, tak ten okruh je stále vhodný pro motorky a sám nechápu, proč se tam přestalo jezdit. Hlavně jak říká Gardener - Thajsko / Indonésie / Majalsie nejsou to pravé pro diváky. Osobně bych Buríram nahradil Indonésií když už se tam musí jezdit a Sepang Shangaiem. Alespoň že se příští rok pojede ve Finsku, na to se hodně těším
Reagovat →A taky by se měl vrátit Lausitzring. Když už není Brno, ať se někde člověk podívá. MotoGP v Brně je předražený podnik, raději bych tam viděl WSBK,Jenže ....
Reagovat →