Skvělý víkend, ale uvidíme, jak si Bautista poradí na tratích, které nezná. Stále čekám na to, jak dopadla situace ohledně TenKate, jelikož se nikde nic nového neobjevilo. Více jezdců je potřeba, vždyť body mají už všichni kromě Delbianca, který si bude nějaký čas zvykat.
V diskuzích na konkurenčním webu, se hodně spekuluje o stropu otáček, který má údajně Ducati vyšší, než třeba Kawasaki
Máš Jirko nějaké info, ohledně pravidel pro letošek?
Je každopádně zajímavé, jak si vedl Alvaro proti týmovému kolegovi, který se nevešel na bednu, což po spanilé jízdě Alvara vyvolává (alespoň u mne) nějaké otázky. Možná ale Alvaro jen to véčko umí už z GP a ostatní si teprve zvykají.
Dik.
Dnes mi Virago na MCZ poslal tabulku. Kawa od lonska omezena na 15000 rpm a Ducati ma pres 16000rpm. Pravidla vymysli nejaky jouda.
Rad si prectu, co za tim vezi?
Skvělý víkend, ale uvidíme, jak si Bautista poradí na tratích, které nezná. Stále čekám na to, jak dopadla situace ohledně TenKate, jelikož se nikde nic nového neobjevilo. Více jezdců je potřeba, vždyť body mají už všichni kromě Delbianca, který si bude nějaký čas zvykat.
Reagovat →Pěkné závody, vyplatilo se na ně vstát, nebo zůstat vzhůru.
Reagovat →V diskuzích na konkurenčním webu, se hodně spekuluje o stropu otáček, který má údajně Ducati vyšší, než třeba Kawasaki Máš Jirko nějaké info, ohledně pravidel pro letošek? Je každopádně zajímavé, jak si vedl Alvaro proti týmovému kolegovi, který se nevešel na bednu, což po spanilé jízdě Alvara vyvolává (alespoň u mne) nějaké otázky. Možná ale Alvaro jen to véčko umí už z GP a ostatní si teprve zvykají.
Reagovat →Zítra o tom vyjde článek.....
Reagovat →Dik. Dnes mi Virago na MCZ poslal tabulku. Kawa od lonska omezena na 15000 rpm a Ducati ma pres 16000rpm. Pravidla vymysli nejaky jouda. Rad si prectu, co za tim vezi?
Reagovat →