Reklama

Abaja v Sepangu kvůli porouchané elektronice nedojel Hlavní obrázek k článku: Abaja v Sepangu kvůli porouchané elektronice nedojel

Víkend plný smůly má za sebou Karel Abraham na okruhu Sepang International Circuit kde se jela «Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix». Po včerejším těžkém a nezaviněném pádu v FP4 neměl štěstí ani v závodě samotném, když jezdil na P19, ale ve 4. kole mu vypověděla službu elektronika jeho motocyklu Ducati GP16.

A jak zhodnotil sepangský víkend na svém FB český jezdec? „Co se o vikendu zase delo...Zacneme rovnou sobotou. Vse vypadalo docela ok. Az na to, ze navrat na GP16 byl docela tezkej, protoze je to proste velkej rozdil oproti GP17. Najednou se zase spatne brzdilo, motorka tak dobre nezatacela atd... Nedali se nic delat a tak jsme zase makali abychom se porvali o ten bodik. Bohuzel v sobotu pri FP4 v rychlym kole zacalo znenadani prset. Ne tak jak jsme zvykli u nas. V Malaysii je to v podstate stena padajici vody, prichazejici naprosto z niceho nic. Navic trataci tady nejak zapomneli mavat vlajkama. Bohuzel jsem do zatacky najel na suchu a naplno ale hned po najezdu bylo uplne mokro? Byl z toho pad pri 180km/h. Motorka pochopitelne KO a ja domlacenej. Rychle jsem se vratil do boxu, prevlekl kombinezu a jel kvaldu. Moc jsme toho ale neobjeli. Uz v prvnim kole se mavalo cervenyma vlajkama, protoze zacalo strasne prset. Na trati regulerne bylo par centimetru vody. Pro me nastesti dobre, protoze jsem musel na zdravotni stredisko na par rentgenu a prohlidku. Nic zlomenyho ani zadny vazny zraneni, jen jsem byl proste dobitej. Torres po padu ze stejnyho duvodu odesel se zlomenou rukou a nejlip z toho vysel Vinales. Kvalda pak o neco pozdeji byla nic moc, ale ja byl rad, ze se na motorce drzim.

V nedeli rano to bylo uz vse lepsi. Sice me od soboty porad bolela hlava a cely telo, ale dalo se to nejak zvladnout. Behem warm upu jsme zkouseli obe motorky, hlavne bylo dulezity odzkouset po padu tu spravenou. Vse bylo ok a cas taky dobry. Na zavod melo hodne prset, takze ho uz v sobotu posunuli z 16 na 13 hodin. Nakonec svitilo slunce a bylo hrozny vedro. To jsem ale jeste netusil jaky bude zavod. Start nic moc, ale prvni kola dobry. Byl jsem uz pred nebo za Luthim, pred Nakagamim, ktery dojel 14 a mel jsem nabrouseno na Morbideliho, kdyz najednou na vyjezdu z osme zatacky motorka proste vypla. Elektronika sice bezela, ale vyhodilo mi to cervenou zpravu a to znamenalo v tomto zavodu konecnou. Super vikend...

Co se presne stalo me pozdeji opravdu udivilo, ale to uz se nedalo nic delat. Nemuzu se o tom pochopitelne moc rozepisovat, ale pokud to budete chtit vedet, tak v sobotu 1.Prosince bude dalsi setkani na okruhu, tak vas tam vsechny rad uvidim a prozradim vic, vcetne par fotek! “

Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix - Sepang International Circuit, MotoGP

1 25 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 164.0 40'32.372
2 20 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 163.9 +1.898
3 16 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 163.9 +2.474
4 13 25 Maverick VIŇALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 163.7 +4.667
5 11 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 163.6 +6.190
6 10 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 163.3 +11.248
7 9 19 Alvaro BAUTISTA SPA Angel Nieto Team Ducati 163.0 +15.611
8 8 43 Jack MILLER AUS Alma Pramac Racing Ducati 162.8 +19.009
9 7 9 Danilo PETRUCCI ITA Alma Pramac Racing Ducati 162.5 +22.921
10 6 55 Hafizh SYAHRIN MAL Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 162.2 +26.919
11 5 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 162.1 +29.503
12 4 21 Franco MORBIDELLI ITA EG 0,0 Marc VDS Honda 162.0 +30.933
13 3 6 Stefan BRADL GER LCR Honda CASTROL Honda 161.7 +35.322
14 2 30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 161.5 +37.912
15 1 38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM 161.4 +39.675
16 12 Thomas LUTHI SWI EG 0,0 Marc VDS Honda 161.3 +41.820
17 10 Xavier SIMEON BEL Reale Avintia Racing Ducati 161.1 +43.978
18 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 160.2 +58.288
19 45 Scott REDDING GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 160.1 +1'00.191

MotoGP World Championship 2018 – stav šampionátu

1 Marc MARQUEZ Honda SPA 321 bodů - mistr světa
2 Andrea DOVIZIOSO Ducati ITA 220
3 Valentino ROSSI Yamaha ITA 195
4 Maverick VIŇALES Yamaha SPA 193
5 Alex RINS Suzuki SPA 149
6 Johann ZARCO Yamaha FRA 149
7 Cal CRUTCHLOW Honda GBR 148
8 Danilo PETRUCCI Ducati ITA 144
9 Andrea IANNONE Suzuki ITA 133
10 Jorge LORENZO Ducati SPA 130
11 Dani PEDROSA Honda SPA 106
12 Alvaro BAUTISTA Ducati SPA 105
13 Jack MILLER Ducati AUS 91
14 Franco MORBIDELLI Honda ITA 50
15 Aleix ESPARGARO Aprilia SPA 44
16 Hafizh SYAHRIN Yamaha MAL 40
17 Tito RABAT Ducati SPA 35
18 Pol ESPARGARO KTM SPA 35
19 Bradley SMITH KTM GBR 30
20 Takaaki NAKAGAMI Honda JPN 23
21 Scott REDDING Aprilia GBR 15
22 Karel ABRAHAM Ducati CZE 10
23 Mika KALLIO KTM FIN 6
24 Stefan BRADL Honda GER 3
25 Katsuyuki NAKASUGA Yamaha JPN 2
26 Xavier SIMEON Ducati BEL 1
27 Michele PIRRO Ducati ITA 1



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama