Nejnovější články
- dnes - Úvod v Jerezu: Na čele bratři Marquezové, 7. Pedrosa
- dnes - Nová pravidla MotoGP od sezóny 2027
- včera - Pre Jerez
- včera - Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki
- včera - Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España
- 24.4. - Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“
Další z rubriky
- 29.3. - Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
- 9.2. - Test Moto Guzzi V100 Mandello: dárek k narozeninám
- 19.1. - Test Ducati Streetfighter V4 S: nekapotovaná střela
- 24.12.2023 - Test Harley-Davidson CVO Road Glide: the Best of HD
- 15.12.2023 - Test CFMOTO 300 CL-X: scrambler pro začátečníky
- 8.12.2023 - Test Ducati DesertX: dobrodružství v offroadu
Článek mi příjde spíš jako z kategorie PR. K informacím o PCX: servisní interval je 4000 km. Olej se mění po 8000 km. Cena servisu vč. oleje je okolo 1500,- Kč. To jen aby bylo jasno.. proti Nmaxu nic nemám.
Reagovat →Zadní buben?, jel jste s tím vůbec??
Reagovat →Hondu PCX jsem mel v r 2014 a prodal, letos zvazuji opet skutr asi Yamaha nmax bude favoritem
Reagovat →Vodou chlazený motor :)
Reagovat →A ty ventily se u PCX seřizují tuším po 12000 a i tak to není potřeba :)
Reagovat →Mám N max 125 je to lehký skútr, dobře ovladatelný s perfektním motorem a spotřebou. Je rychlý a sedí v zatáčkách super ale potřebuje kvalitní silnici!
Reagovat →