QJ Motor 600RR: s přítlačnými křidélky

Čínská firma QJ Motor představila další generaci sportovního motocyklu 600RR. Do výbavy dostal nově přítlačná křidélka, úpravou prošel motor a zapracovalo se také na podvozku. Zatím stále nejsou dostupná v Evropě, ale vzhledem k tomu, že je QJ Motor spoluvlastníkem italské Benelli, hledají se cesty, jak by to šlo provést.

Už na první pohled je patrné, že se model 600RR náramně podobá Ducati Panigale V2, ačkoliv největšími konkurenty pro něj budou sportovní stroje Honda CBR500RR nebo na asijském trhu velmi oblíbené CFMOTO 450SR. Podobnost s Ducati navíc podtrhují i aerodynamická křidélka, která však nejsou vyrobena z karbonu jako u Italky, ale nejsou tam ani pro parádu. Podle výrobce při rychlosti 150 km/h mají přítlak na přední kolo 5-6 kilogramů.

1 QJ Motor 600RR (1)1 QJ Motor 600RR (3)1 QJ Motor 600RR (2)

Přepracován byl řadový čtyřválcový motor, kde se nejen snížilo tření o 5%, ale kompletně byl revidován také výfukový systém. Výsledkem těchto úprav je zvýšení výkonu na 87,2 k při 11 500 otáčkách a maximálního točivého momentu 56 Nm při 10 500 otáčkách. Z elektronických asistentů má ve výbavě ABS, kontrolu trakce a přednastavené jízdní režimy. Samozřejmostí je také barevný TFT displej, rychlořazení a USB port.

Podvozek je vybaven komponenty od KYB, přední USD vidlice je nenastavitelná, zadní tlumič umožňuje nastavit alespoň předpětí. Brzdný systém je tvořen přední dvojicí radiálně uchycených čtyřpístkových třmenů od Bremba. Oproti minulé generaci je o dva kilogramy lehčí a váží 213 kilogramů, přičemž do nádrže se vejde 18 litrů paliva.

Zdroj: QJ Motor



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama