MOTO FGR: testy v Jerezu
- Publikovno: 28.3.2012
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Na poslední přípravu před nadcházejícím začátkem sezóny do španělského Jerezu odjížděl tým Moto FGR s očekáváním, jak se bude nový kitový motor Honda chovat. Bohužel se potýkali s řadou dalších problémů a celkové 28. místo pro ně není uspokojující.
První den testů začal úpravami elektroniky Dellorto, která trvala celé dopoledne a Jasper Iwema neměl možnost jezdit rychlejší časy, jak by si tým i on přáli. Jednotka nefungovala dle představ a navíc také zajížděli nový motor. Druhý den však tým postihla celodenní smůla. Řešili problémy s řazením, několikrát během dne museli rozebírat převodovku a jezdec se vůbec nedostal na trať. Poslední den však vyjeli s plně funkční motorkou a konečně se mohli věnovat konkrétnímu nastavení motocyklu. Iwema zajel čas 1´50.9s, avšak na úplnou špičku pole mu stále chybí čtyři vteřiny.
Na první závod do Kataru však vyráží s odhodláním získat co nejvyšší umístění. Motor Honda se jeví velmi dobře, s podvozkem a pérováním neměli za celé tři dny jediný problém. Jsou sice nováčkové v seriálu Grand Prix, ale určitě mají na to, aby zajížděli bodovaná místa. Kalendář závodů máte přiložený zde.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 28.3.2012
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Dramatické finále BSB se skončilo vítězstvím Rydeho
- 14.10. - Nagashima s wild card v Jerezu
- 14.10. - BMW C 400 X a C 400 GT 2025: náklonové ABS a kontrola trakce
- 13.10. - Závěr v Estorilu patřil Toprakovi
- 13.10. - Vítězem v neděli Manzi, 12. Vostatek
- 13.10. - Sanchez vyhrála před Carrasco a Herrerou
Další z rubriky
- 14.10. - BMW C 400 X a C 400 GT 2025: náklonové ABS a kontrola trakce
- 11.10. - Yamaha R9: supersport s tříválcovým motorem
- 9.10. - KTM 1390: novinkou je automatické řazení AMT
- 7.10. - Honda NT1100 2025: s elektronickým podvozkem
- 3.10. - Piaggio MP3 310: tříkolový skútr
- 30.9. - Kawasaki Versys 1100 2025: se silnějším motorem