Ducati Desmosedici GP15: první oficiální fotografie
- Publikovno: 17.2.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Už na začátku roku se vědělo, že se tahle okruhovka prvních testů MotoGP v Sepangu nezúčastní, těch druhých už však ano. Prohlédněte si ji v naší fotogalerii.
Včera se jí dočkalo slavnostního odhalení v Boloni, vidět jste tam mohli celý tým Ducati Corse v čele se svými jezdci Andreou Iannone a Andreou Doviziosou. Naděje fanoušků se znovu upínají k tomuto motocyklu, který by mohl navrátit italskou značku zpět na výsluní v královské třídě MotoGP.
Nejzásadnější změnou a také tou, která je nejvíc vidět je úprava svodů výfuků. Nyní se již nesetkávají svody z obou stran uprostřed, ale na pravé straně motocyklu, odkud pak vedou jedním svodem do koncovky Akrapovič. Litrový motor byl posunut o pár centimetrů dozadu do rámu, přední kolo tak má více prostoru a mělo by to i zvýšit stabilitu motocyklu.
Vzhledově je Desmosedici GP15 štíhlejší a zeštíhlela také zadní kapotáž, samozřejmostí je i jiný design celé kapotáže motocyklu. Dvojitý hliníkový rám zůstává výrobně beze změny, změnil se pouze jeho vhled. Podsedlový rám byl vyroben z uhlíkových vláken, jak je vidět z fotografií. Nechme se tedy překvapit, jak obstojí tento tovární motocykl v konkurenci mezi ostatními stroji.
Technické údaje:
Motor: Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec do V (90°) se čtyřmi ventily na válec, DOHC. Zdvihový objem 1000 ccm. Největší výkon více než 240 koní, maximální rychlost více než 340 km/h. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, antihopingová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Hliníkový dvojitý rám, přední vidlice upside-down Öhlins, průměr nosníků 48 mm, zadní centrální pružicí a tlumicí jednotka Öhlins. Brzdy kotoučové Brembo, vpředu dvojitá ventilovaná o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálním třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 340 mm s dvoupístkovým třmenem. Kola litá 16,5“. Pneumatiky Bridgestone. Pohotovostní hmotnost 158 kg.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 17.2.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 29.10. - Triumph Bonneville Bobber 2026: s větší palivovou nádrží
- 27.10. - Ducati Monster 2026: s dvouválcovým motorem V2
- 22.10. - Triumph Scrambler 900 2026: s podvozkem Showa
- 21.10. - Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou
- 17.10. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: s automatickou převodovkou
- 13.10. - Honda CB1000F 2026: nekapotované retro





















