Reklama

Překvapivý obrat: Rinaldi zůstává u Ducati, ale...

Dlouho doufal Rinaldi, že dostane místo v továrním týmu HRC v šampionátu WSBK, které bude volné díky změně Marca Marqueze v MotoGP z týmu Repsol Honda ke Gresini Ducati, neboť pilot Iker Lecuona ze šampionátu Superbike bude přetransformován do «premier class». Ovšem z tohoto mráčku pršet nebude.

Při závodním víkendu v Portimao se konala další jednání mezi Rinaldiho manažerem a šéfem Aruby Stefano Cecconim, kdy bylo znovu potvrzeno, že Michael bude i nadále sponzorem Aruba podporován, pokud tedy zůstane členem rodiny Ducati.

Týmový šéf Manuel Puccetti, který na sezónu 2024 chce po mnoha letech přestoupit z Kawasaki na Ducati, tak čekal na definitivní rozhodnutí od Rinaldiho.

27-letý Rinaldi byl u Puccettiho kandidátem #1, jako #2 by přicházel v úvahu Fabio Di Giannantonio, pokud by ztratil své místo v MotoGP u Gresiniho ve prospěch Marca Marqueze.

S Rinaldim by získal Puccetti jezdce, který má velmi dobré kontakty s továrnou Ducati.

Nyní se ale Rinaldi rozhodl ve prospěch sportovního hlediska - a zůstal u Ducati!

Poslední volné místo tak zbylo v týmu Motocorsa. Majitel superbikového týmu Lorenzo Mauri oznámil v Portimao, že při zimním testu v Jerezu začátkem listopadu nechá testovat dva piloty a mezi nimi se rozhodne, kterého pak nechá závodit v sezóně 2024 za tým Motocorsa Racing. Těmi dvěma jezdci měli být Němec Philipp Öttl a Francouz Loris Baz.

Situace se ovšem úplně otočila a týmový šéf Mauri se dohodl s pilotem Rinaldim – důvodem byla pochopitelně i možnost dalšího využití sponzora Aruba. S Rinaldim tak obdrží týmový šéf jezdce, který má skvělé kontakty s továrnou z Borgo Panigale a pětinásobný vítěz závodů ze šampionátu WorldSBK, tak bude moci i nadále závodit s nejrychlejším současným motocyklem šampionátu motocyklů co nejvíce podobných těm sériovým; přímo na závodní trati.

Jezdci a týmy MS-Superbike 2024:

Ducati:

Aruba.it: Alvaro Bautista (E), Nicolo Bulega (I)
Motocorsa: Michael Rinaldi (I)
Go Eleven: Andrea Iannone (I)
Marc VDS: Sam Lowes (GB)
Barni Spark: Danilo Petrucci (I)

Yamaha:

Pata Prometeon: Jonathan Rea (GB), Andrea Locatelli (I)
GYTR GRT: Dominique Aegerter (CH), Remy Gardner (AUS)
Motoxracing:
GMT94:

Honda:

HRC: Iker Lecuona (E), Xavier Vierge (E)
Petronas MIE:

BMW:

Motorrad Motorsport: Michael van der Mark (NL), Toprak Razgatlioglu (TR)
Bonovo action: Scott Redding (GB), Garrett Gerloff (USA)

Kawasaki:

KRT: Axel Bassani (I), Alex Lowes (GB)
Puccetti:
Orelac:
Pedercini:

Tučně = oficiálně potvrzeno



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama