Nejnovější články
- dnes - Aleix Espargaro obhajuje Somkiata Chantru
- včera - Závody MotoE v Assenu vyhráli Mantovani a Zaccone
- 29.6. - Marc Marquez vyhrál Dutch TT
- 29.6. - První brazilské vítězství v Moto2; Salač out
- 29.6. - Vítězem Moto3 byl prohlášen lídr šampionátu Rueda
- 28.6. - Sprint Race: Marc Marquez před bratrem Alexem
Další z rubriky
- 13.6. - Test Honda PCX 125 DX 2025: kamarád do města
- 6.6. - Test Yamaha R9: poslední samuraj
- 16.5. - Test Honda CB1000 Hornet SP: nespoutané bláznovství
- 2.5. - Test CFMOTO 675 SR-R: pro okruhové začátečníky
- 4.4. - Test MV Agusta Enduro Veloce: italské dobrodružství
- 21.2. - Test CFMOTO Gladiator X850 G3: na práci i zábavu
naprostá spokojenost
Reagovat →130? To snad ne... Brzdy jsou odpovidajici konstrukci. Sedela jste na tom vubec? Opatrna jizda 2,1 a ostra 2,2. Mam na tom najeto asi 1500km a musim rict ze v mnoha vecech je ten test zavadejici, jako by nekdo jen tezil z info na netu a ne z realu...
Reagovat →Já se nedostal pod 2,3L/100km :-)a níž se mi nějak nedaří a to nejezdím pořád na plný knedlík... A ta rychlost? Tak max 115km/h tachometrových-reál 105. Jinak maximální spokojenostt. Super stroj do práce i na nějaké výlety po okreskách.
Reagovat →Dobrý den, honda pcx 125 r.v. 2017 nemá tichý motor něco v něm drnčí, už při koupě to bylo slyšet při najetých 2 km na tachometru, rachocení v místě mezi motorem a výfukem je slyšitelné i na 20 metrů od nastartovaného skútru,na kterém jel kolega a přitom jeho pcx 125 předchozí verze ještě s analogovým přístroji a najetými 6000 km je tichý jako myška. Hondy PCX 125 r.v. 2017 i SH téhož roku to dělají taktéž
Reagovat →