Nejnovější články
Další z rubriky
- 29.3. - Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars!
- 9.2. - Test Moto Guzzi V100 Mandello: dárek k narozeninám
- 19.1. - Test Ducati Streetfighter V4 S: nekapotovaná střela
- 24.12.2023 - Test Harley-Davidson CVO Road Glide: the Best of HD
- 15.12.2023 - Test CFMOTO 300 CL-X: scrambler pro začátečníky
- 8.12.2023 - Test Ducati DesertX: dobrodružství v offroadu
naprostá spokojenost
Reagovat →130? To snad ne... Brzdy jsou odpovidajici konstrukci. Sedela jste na tom vubec? Opatrna jizda 2,1 a ostra 2,2. Mam na tom najeto asi 1500km a musim rict ze v mnoha vecech je ten test zavadejici, jako by nekdo jen tezil z info na netu a ne z realu...
Reagovat →Já se nedostal pod 2,3L/100km :-)a níž se mi nějak nedaří a to nejezdím pořád na plný knedlík... A ta rychlost? Tak max 115km/h tachometrových-reál 105. Jinak maximální spokojenostt. Super stroj do práce i na nějaké výlety po okreskách.
Reagovat →Dobrý den, honda pcx 125 r.v. 2017 nemá tichý motor něco v něm drnčí, už při koupě to bylo slyšet při najetých 2 km na tachometru, rachocení v místě mezi motorem a výfukem je slyšitelné i na 20 metrů od nastartovaného skútru,na kterém jel kolega a přitom jeho pcx 125 předchozí verze ještě s analogovým přístroji a najetými 6000 km je tichý jako myška. Hondy PCX 125 r.v. 2017 i SH téhož roku to dělají taktéž
Reagovat →