Suzuki Burgman 400 2017: atraktivnější vzhled
- Publikovno: 3.12.2016
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Suzuki představila oblíbený skútr v atraktivnějších designu, s nižší váhou a s větším krouťákem v nízkých a středních otáčkách.
Nový Burgman 400 je oproti původnímu o dost štíhlejší a to nejen vpředu, ale i vzadu. Jeho rysy jsou ostřejší, ale přesto působí klidným, vyrovnaným dojmem. Suzuki tvrdí, že se s jejich novinkou lépe manévruje a to díky o 20 mm užšímu sedlu, které však neztratilo nic ze svého komfortu. Pohodlněji se budou cítit i vaše nohy, neboť se jim zvětšil prostor směrem dopředu.
Přední duální světlomet, zadní světlo i ukazatele směru nyní používají technologii LED. Vylepšený multifunčkní displej obsahuje navíc ukazatel Eco jízdy. Kapalinou chlazený jednoválec o obsahu 399 ccm byl vylepšený o nový airbox, čímž se jim dokázalo udělat chod motoru mnohem více přátelštější v nízkých a středních otáčkách.
Díky novým brzdám značky Nissin, má Burgman 400 ve výbavě ABS a také ušetřil z celkové hmotnosti 750 g. Nově má také 15-palcové kolo na předku, které nahradilo stávající 14-palcové. Očekávala jsem i kvalitnější odpružení, které by přispělo k lepší stabilitě při vyšších rychlostech, bohužel na to si nejspíše budeme muset počkat někdy příště. Suzuki alespoň zpevnila stávající trubkový rám, který by měl v kombinaci s větším předním kolem, otázku stability částečně vyřešit.
Pro zajímavost si můžete přečíst náš test maxiskútru Suzuki Burgman 650 Executive.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 3.12.2016
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Indian Sport Scout RT 2026: s uzamykatelnými kufry
- 10.12. - Piaggio Beverly 310 a 400 25th Anniversary: výroční edice
- 8.12. - Triumph Tiger Sport 800 Tour: s cestovatelskou výbavou
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 3.12. - Kawasaki KLE500: cestovní enduro
- 1.12. - Yamaha Nmax 155 Tech MAX: s elektronicky řízeným variátorem



