Suzuki Burgman 400 2017: atraktivnější vzhled
- Publikovno: 3.12.2016
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Suzuki představila oblíbený skútr v atraktivnějších designu, s nižší váhou a s větším krouťákem v nízkých a středních otáčkách.
Nový Burgman 400 je oproti původnímu o dost štíhlejší a to nejen vpředu, ale i vzadu. Jeho rysy jsou ostřejší, ale přesto působí klidným, vyrovnaným dojmem. Suzuki tvrdí, že se s jejich novinkou lépe manévruje a to díky o 20 mm užšímu sedlu, které však neztratilo nic ze svého komfortu. Pohodlněji se budou cítit i vaše nohy, neboť se jim zvětšil prostor směrem dopředu.
Přední duální světlomet, zadní světlo i ukazatele směru nyní používají technologii LED. Vylepšený multifunčkní displej obsahuje navíc ukazatel Eco jízdy. Kapalinou chlazený jednoválec o obsahu 399 ccm byl vylepšený o nový airbox, čímž se jim dokázalo udělat chod motoru mnohem více přátelštější v nízkých a středních otáčkách.
Díky novým brzdám značky Nissin, má Burgman 400 ve výbavě ABS a také ušetřil z celkové hmotnosti 750 g. Nově má také 15-palcové kolo na předku, které nahradilo stávající 14-palcové. Očekávala jsem i kvalitnější odpružení, které by přispělo k lepší stabilitě při vyšších rychlostech, bohužel na to si nejspíše budeme muset počkat někdy příště. Suzuki alespoň zpevnila stávající trubkový rám, který by měl v kombinaci s větším předním kolem, otázku stability částečně vyřešit.
Pro zajímavost si můžete přečíst náš test maxiskútru Suzuki Burgman 650 Executive.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 3.12.2016
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika