Piaggio Beverly 300 hpe a 400 hpe 2021: skútr na velkých kolech
- Publikovno: 11.1.2021
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Populární italský skútr Beverly prošel kompletní modernizací a do nové sezóny vyjíždí na novém podvozku, s upravenými motory 300 hpe a 400 hpe a doplněn o nové technologie, jakými jsou bezklíčové zapalování, digitální přístrojová deska nebo kompletní LED osvětlení.
Skútr Piaggio Beverly si získal svoji popularitu zejména díky sportovnímu chování a také díky jeho všestrannosti. Bez potíží jste se s ním propletli dopravní špičkou ve městě, ale také zvládl přejezdy na delších příměstských trasách. Je pohodlný, komfortní, stabilní a také se pyšní vysokým výkonem, který oceníte zejména při rozjezdech na křižovatkách.
Nový design s kompletně přepracovaným tvarem přední části je i nadále sportovní, ale při pohledu z profilu silueta opouští decentní tvary a stává se svalnatější, aby pak přešla do více zdvižené, štíhlejší zádi. Uprostřed nových řídítek se vyjímá přední LED světlomet. Směrová a poziční světla, umístěná na stranách přední kapotáže, jsou nyní rovněž vybavena LED technologií a vytvářejí typický vzhled, díky kterému lze nové Piaggio Beverly poznat na první pohled ve dne i v noci.
Koncové světlo s originálním vytaženým profilem vystupuje v centru zadní LED světelné skupiny. Zcela nový držák registrační značky je umístěný za kolem. Ráfky kol se sportovním designem a sedmi dělenými paprsky jsou rovněž nové, zatímco sedlo má po výrazné modernizaci dvojitý potah a dvojité prošívání.
Nové Piaggio Beverly bude poháněno dvěma novými motory Euro 5 z rodiny High Performance Engine (hpe) – o objemech 300 a 400 ccm. Motor 300 hpe má o 23 % vyšší výkon v porovnání s předchozí verzí stejně velkého motoru a dosahuje 19 kW (25,8 k) při 8000 otáčkách, přičemž maximální točivý moment se zvýšil o 15 % na nynějších 26 Nm při 6250 otáčkách.
Agregát 400 hpe nahrazuje předchozí motor o objemu 350 ccm. Rozdíl však nespočívá pouze v prostém navýšení zdvihového objemu, ale na základě původního motoru konstruktéři ještě více vylepšili jeho mechanické a termodynamické vlastnosti, a ještě více snížili úroveň vibrací a hluku. Výsledkem je výkon dosahující maximální hodnoty 26 kW (35,4 k) při 7500 otáčkách a maximální točivý moment 37,7 Nm při 5500 otáčkách.
Tyto dva motory doplňuje nová koncepce podvozku. Dvojitý kolébkový rám z vysoce odolných ocelových trubek a lisovaných plechů je vpředu odpružen vidlicí Showa s trubkami o průměru 35 mm, zatímco vzadu pracuje pár tlumičů Showa dual action s vinutými pružinami a možností nastavení předpětí v pěti polohách.
Díky tomuto zavěšení motocyklového typu a velkým kolům s ráfky z lehké slitiny (16 palců vpředu a 14 palců vzadu) si užijete pohodlný jízdní komfort a stabilitu motocyklu, ale také skvělou mrštnost a ovladatelnost. Verze 400 hpe má rovněž širší pneumatiky (120/70 místo 110/70 vpředu a 150/70 místo 140/70 vzadu), které zajišťují lepší stabilitu v konstantních rychlostech.
Piaggio Beverly se rovněž zlepšilo po stránce technologické výbavy. Bezklíčový systém umožňuje zapnout zapalování bez nutnosti zasunout tradiční klíček a usnadňuje tak startování, otevírání sedla a víčka palivové nádrže či zamykání řídítek – všechny tyto operace lze provádět jednoduše s klíčkem v kapse.
Před řidičem se nachází zcela nový a plně digitální 5,5palcový LCD přístrojový panel, který doplňují nové ovládací prvky na řídítkách. Výbavu završuje konektivita PIAGGIO MIA, standardně dodávaná k verzi 400 hpe, díky které můžete spárovat svůj smartphone s palubní elektronikou Beverly přes Bluetooth, a získat tak další funkce.
Piaggio Beverly přichází v několika elegantních a zářivých barevných provedeních, jako je známá Bianco Luna a dvě nové barvy Blu Oxigen a Grigio Cloud. Tato barevná provedení doplňují světlé, hřejivé a svůdné metalické odstíny, tmavě hnědá sedla a světle šedé ráfky kol.
Sportovnější verze Piaggio Beverly S se odlišuje především matným povrchem grafitově šedé barvy. Vyrábí se ve třech barevných provedeních: matných Argento Cometa a Nero Tempesta, a futuristicky lesklém Arancio Sunset. Verze S je vybavena novým černým sedlem ze dvou materiálů a tmavě šedými ráfky kol.
Zdroj: Piaggio Group
- Přidat komentář 2
- Publikováno: 11.1.2021
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 9.5. - BMW R 1300 RT 2025: pohodlně a bezpečně
- 5.5. - Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem