Italjet Dragster 500GP: s aerodynamickými křidélky

Zábavný italský skútr, který je oblíbený pro svůj jedinečný design a nikomu nevadí, že je nepraktický a nemá žádné úložné prostory. Nejinak tomu je i u jejich novinky Dragster 500GP, která je kombinací městského skútru s DNA závodního speciálu MotoGP. Jak jinak jej nazvat, když je tento skútr vybaven aerodynamickými křidélky.

Novinka si je vzhledem podobná se svými slabšími sourozenci Dragster 125 a 200, kteří už se na trhu pohybují od roku 2018. V trubkovém příhradovém rámu má usazení jednoválcový, kapalinou chlazený motor o zdvihovém objemu 450 ccm s výkonem 43 koní a maximálním točivým momentem 43 newtonmetrů. Ty se na zadní kolo přenášejí u skútru netradičně přes šestistupňovou převodovku a řetězem. Tudíž jste na cestu vybaveni spojkou i řadičkou. A netradiční jsou tu také stupačky, které nahrazují plošinu pro nohy. Je to vlastně ještě vůbec skútr nebo už je to motocykl?

Podvozek tvoří přední 47mm USD vidlice, vzadu jsou dva hydropneumatické tlumiče, které jsou přichyceny k oboustranné kyvné vidlici. Patnáctipalcová kola jsou brzděna brzdiči Brembo, kde dvojici předních 230mm kotoučů brzdí monoblokové radiální čtyřpístkové třmeny. Ostatně zastavit 180 kilogramů těžký motocykl už vyžaduje dostatek síly a tu Bremba zcela jistě mají. Do prodeje by se měl dostat v roce 2024.

1 Italjet Dragster 500GP (2)1 Italjet Dragster 500GP (1)1 Italjet Dragster 500GP (15)1 Italjet Dragster 500GP (3)1 Italjet Dragster 500GP (14)1 Italjet Dragster 500GP (10)1 Italjet Dragster 500GP (11)1 Italjet Dragster 500GP (12)1 Italjet Dragster 500GP (13)1 Italjet Dragster 500GP (4)1 Italjet Dragster 500GP (5)1 Italjet Dragster 500GP (6)1 Italjet Dragster 500GP (7)1 Italjet Dragster 500GP (8)1 Italjet Dragster 500GP (9)

Zdroj: Italjet, Motoblog.it



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama