Suzuki V-Strom 650 XT 2015: cestou necestou
- Publikovno: 2.10.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Když se řekne Suzuki V-Strom, většina odpoví, že se jedná o pohodlný cestovní motocykl. S novinkou 650 XT se nebudete bát brouzdat i těžším terénem.
Pohotovostní hmotnost této Suzuki je totiž jen 215 kg a tak se vám s ní pojede lehce. Dvojitý rám je z hliníku a ze stejného materiálu jsou i drátěná kola, přední je 19", zadní má palců 17. Pohodlné svezení vám zajistí nové sedlo, během jízdy má jezdec vzpřímenou polohu a tak zvládnete ujet i mnohem více kilometrů. Proti větru vás bude chránit stavitelný větrný štítek, budete si moci vybrat ze třech poloh nastavení. Ve standardu je pomocný brzdový systém ABS a multifunkční LCD přístrojová deska.
Vzhledově je V-Strom 650 XT taková běžná mašina, která by se v řadě mezi ostatními docela ztratila. Většího glancu dostane, pokud na ni navěsíte hliníkové kufry, které byly ušity přímo na míru tohoto japonského stroje a jak jinak, jsou za příplatek. Díky kufrům vyniknou i vyplétaná kola a rázem je z tuctovky řádné cestovní enduro.
Motocykl pohání osvědčený kapalinou chlazený dvouválec do V o objemu 645 ccm. K motocyklu si můžete dokoupit mnoho příslušenství, zejména pokud víte, že budete cestovat určitě oceníte již zmiňované hliníkové kufry, ale i padací rámy, kryt motoru, řetězu anebo centrální stojan. Suzuki V-Strom 650 XT bude k dostání ve čtyřech barevných variantách, bílá, modrá metalíza, matná šedá a matná červená.
Technické údaje
Motor: Čtyřdobý kapalinou chlazený dvouválec V-twin (90°), rozvod DOHC. Kompresní poměr 11,2 : 1, vrtání a zdvih 81 x 62,6 mm, zdvihový objem 645 ccm. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řetězem, hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Dvojitý kolébkový hliníkový rám. Přední teleskopická vidlice, zdvih 150 mm. Zadní nastavitelné odpružení, zdvih 110 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá, vzadu jednoduchá, ABS. Hliníková drátěná kola. Pneumatiky 110/80 R19 vpředu a 150/70 R17 vzadu. Rozvor 1560 mm, výška sedla nad zemí 835 mm, světlá výška 175 mm, provozní hmotnost 215 kg. Objem palivové nádrže 20 litrů.
- Přidat komentář 3
- Publikováno: 2.10.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
- 29.11. - Papež František přijal «Pecco» Bagnaiu
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl