Reklama

Kawasaki Ninja H2 SX SE 2022: se dvěma radary

Kawasaki představuje novou generaci Ninji H2 SX, která je vybavena ne jedním, ale rovnou dvěma radarovými senzory. Vybavenější verze SE má podvozek s komponenty od firmy Showa a nové elektronické asistenty, jako je adaptivní tempomat, systém varování před čelní srážkou a detekci mrtvého úhlu v zrcátkách.

Cestovní verze přeplňovaného modelu, Ninja H2 SX, prošla pár kosmetickými úpravami, z nichž asi nejvíc patrná je nový LED světlomet, který je oproti stávající generaci o dost menší. Přisvěcovat mu tak budou světla umístěná na bočních kapotážích. Světlomet je menší z jednoho prostého důvodu, pod ním je totiž umístěno čidlo radarové jednotky, tvořené dvěma radary a řízené systémem ARAS.

1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (1)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (3)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (5)

První radar ovládá adaptivní tempomat, u kterého si nastavíte požadovanou vzdálenost od vozidla před vámi a jakmile ji dosáhnete, motocykl automaticky sníží otáčky motoru a zbrzdí stroj na rychlost, se kterou budete dodržovat požadovanou vzdálenost. V nabídce budete mít tři možné nastavení vzdálenosti. Radar také řídí systém varování před čelní srážkou, který lze nastavit ve třech úrovních. Tento systém však oproti adaptivnímu tempomatu nezasáhne do řízení, pouze na vás zabliká výstražná kontrolka a zabrzdit už budete muset sami. Druhý radar je umístěný vzadu a hlídá mrtvé úhly v zrcátkách.

Líbit se vám bude i nový, 6,5palcový barevný TFT displej, který je standardně vybavený informačním a zábavným systémem Kawasaki SPIN. Ten umožňuje jezdci připojit se k jeho chytrému telefonu a využívat přibližně dvacet speciálních aplikací, jako je navigace, počasí, hudba, telefonování, ale také třeba komunikace mezi jezdcem a spolujezdcem nebo monitoring tlaku v pneumatikách.

Ninja H2 SX bude i nadále poháněn litrovým přeplňovaným čtyřválcem o výkonu 200 koní (147 kW) při 11 000 otáčkách a maximálním točivým momentem 137,3 Nm při 8 500 otáčkách. Z elektronických asistentů můžete očekávat náklonové ABS, několikastupňovou kontrolu trakce, launch control, přednastavené jízdní režimy nebo také asistent rozjezdu do kopce. Motocykl je také vybaven signalizací nouzového brzdění, která při prudkém zpomalení zabliká zadním brzdovým světlem na vozidlo za vámi. Nechybí ani obousměrné rychlořazení.

Za příplatek si můžete pořídit kufry v barvě motocyklu nebo bezklíčové zapalování. Na výběr budete mít ze třech barevných provedení, zelená Emerald Blazed Green, černá metalíza Metallic Diablo Black a šedivá metalíza Metallic Graphite Grey.

1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (1)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (3)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (5)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (2)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (4)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (18)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (19)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (20)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (21)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (22) 1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (10)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (6)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (14)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (11)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (12)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (13)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (15)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (17)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (7)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (9)1 Kawasaki Ninja H2 SX 2022 (8)

Zdroj: Kawasaki



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama