BMW K 1300 S/GT: vyzrálejší bavoráci
- Publikovno: 21.4.2009
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Německé BMW si pro letošní rok připravilo mimo jiné i mnohá vzlepšení v „káčkové“ řadě. My se na ně podíváme detailněji.
Obě „káčka“ dostala zásadně modernizované objemnější čtyřválce. ty mají větší je vrtání i zdvih, přičemž zdvihový objem logicky vzrostl z 1157 ccm na 1293 ccm. Sportovní K 1300 S má o osm koní větší výkon. Nový je také výfukový systém s decentnější koncovkou, který se významnou měrou podílí na nižší úrovni emisí. Převodovka může být za příplatek vybavena řadicím asistentem HP.
Cestovní model BMW K 1300 GT vychází ze sportovního „eska“. To platí i o motoru. U cestovního motocyklu je ale naladěn na výkon 160 koní. Nižší výkon umožnil zploštit křivku točivého momentu a tak zlepšit pružnost motoru především v nižších a středních otáčkách. Samozřejmostí je velmi účinná kapotáž, stavitelné plexisklo, které může být za příplatek vyšší o 60 mm. Nový je také přístrojový panel. K dispozici je nezvykle bohatá příplatková výbava, podobná jako u verze S. Nádavkem si lze i letos přiobjednat elektronický podvozek ESA či asistent řazení, díky kterému není třeba používat při volbě vyššího rychlostního stupně spojkovou páčku.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 21.4.2009
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem