Benelli BN 600GT a BN 302
- Publikovno: 2.11.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italský výrobce těmito modely opouští luxusní pozici, tolik známou pro tuto značku. Očekává se však lidová cena u obou motocyklů.
BN 600GT
Model BN 600GT, odvozený od nahaté BN 600 pohání čtyřválcový motor o výkonu 82 koňských sil. Konstrukce podvozku a rámu viz. níže technické údaje, je pak totožná s nahatou verzí. Největším lákadlem pro cestovatele bude určitě její 27 litrová palivová nádrž. Model bude možno zakoupit v černé nebo bílé barvě.
Technické údaje BN 600GT:
Motor: řadový, kapalinou chlazený čtyřválec. Vrtání a zdvih: 65 x 45,2 mm , zdvihový objem 599 ccm, kompresní poměr 11,5: 1. Největší výkon 82 koní při 11 500 otáčkách. Největší točivý moment 52 N.m při 8600 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek s podsedlovou částí z hliníkové slitiny, nastavitelná vidlice upside-down, průměr nosníků 43 mm, zdvih 120 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou, zdvih 123 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 180/60 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 881 mm, suchá hmotnost 223 kg, rozvor: 1430 mm, objem palivové nádrže 27 litrů.
BN 302
Nový naháč BN 302 s řadovým dvouválcem je pak další motocykl pro rozrůstající se kategorii řidičů s řidičským oprávnění A2. Do souboje o zákazníky se vrhla Benelli ostře a použitím obrácené přední vidlice o průměru 41mm a okousaných kotoučů napověděla, že nechce nechat nic náhodě. Barevné varianty jsou k dispozici bílá a oranžová. Pokud bude motocykl k dostání za příjemné peníze nebude o čem diskutovat.
Oba modely pak přijdou do prodeje v druhé polovině roku 2014
Technické údaje BN 302:
Motor: řadový, kapalinou chlazený dvouválec. rozvod DOHC, zdvihový objem 299 ccm, Největší výkon 37 koní při 11 500 otáčkách. Největší točivý moment 27 N.m při 9 000 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Prostorový rám z ocelových trubek, vidlice upside-down, průměr nosníků 41 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 260 mm se čtyřpístkovým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 160/60 ZR 17 vzadu, objem palivové nádrže 16 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.11.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 23.6. - MS side pokračovalo v Mostě - Top-3 dělí 3 body
- 23.6. - Honda Gold Wing mazinárodní sraz Pivovar Kněžínek 10.-13.7.2025
- 22.6. - #93 vyhrálo dnes 93. Grand Prix
- 22.6. - Moto2 vyhrál Gonzalez, 12. Salač
- 22.6. - Premiérové vítězství pro Quilese, Rueda zůstává lídrem
- 21.6. - Sprint v Mugellu, Marc před Alexem - dominance bratrů Marquezových
Další z rubriky
- 19.6. - Vespa Officina 8: modely Primavera a GTV v nové edici
- 10.6. - Harley-Davidson Fat Boy Gray Ghost: limitovaná edice
- 28.5. - Yamaha Tricity 125: v novém kabátu
- 26.5. - BMW Concept RR: budoucnost superbiku řady RR
- 19.5. - Triumph Speed Triple 1200 RX 2026: limitovaná edice
- 14.5. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: zážitkové cestování