Benelli BN 600GT a BN 302
- Publikovno: 2.11.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italský výrobce těmito modely opouští luxusní pozici, tolik známou pro tuto značku. Očekává se však lidová cena u obou motocyklů.
BN 600GT
Model BN 600GT, odvozený od nahaté BN 600 pohání čtyřválcový motor o výkonu 82 koňských sil. Konstrukce podvozku a rámu viz. níže technické údaje, je pak totožná s nahatou verzí. Největším lákadlem pro cestovatele bude určitě její 27 litrová palivová nádrž. Model bude možno zakoupit v černé nebo bílé barvě.
Technické údaje BN 600GT:
Motor: řadový, kapalinou chlazený čtyřválec. Vrtání a zdvih: 65 x 45,2 mm , zdvihový objem 599 ccm, kompresní poměr 11,5: 1. Největší výkon 82 koní při 11 500 otáčkách. Největší točivý moment 52 N.m při 8600 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek s podsedlovou částí z hliníkové slitiny, nastavitelná vidlice upside-down, průměr nosníků 43 mm, zdvih 120 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou, zdvih 123 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 180/60 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 881 mm, suchá hmotnost 223 kg, rozvor: 1430 mm, objem palivové nádrže 27 litrů.
BN 302
Nový naháč BN 302 s řadovým dvouválcem je pak další motocykl pro rozrůstající se kategorii řidičů s řidičským oprávnění A2. Do souboje o zákazníky se vrhla Benelli ostře a použitím obrácené přední vidlice o průměru 41mm a okousaných kotoučů napověděla, že nechce nechat nic náhodě. Barevné varianty jsou k dispozici bílá a oranžová. Pokud bude motocykl k dostání za příjemné peníze nebude o čem diskutovat.
Oba modely pak přijdou do prodeje v druhé polovině roku 2014
Technické údaje BN 302:
Motor: řadový, kapalinou chlazený dvouválec. rozvod DOHC, zdvihový objem 299 ccm, Největší výkon 37 koní při 11 500 otáčkách. Největší točivý moment 27 N.m při 9 000 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Prostorový rám z ocelových trubek, vidlice upside-down, průměr nosníků 41 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 260 mm se čtyřpístkovým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 160/60 ZR 17 vzadu, objem palivové nádrže 16 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.11.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - WSBK - Cremona: Zatím je nejrychlejším lídr šampionátu Bulega
- včera - Pole Position získal v Cremoně Caricasulo, 25. Vostatek
- včera - Mezi ženami Herrera, 16. Ouředníčková
- včera - Test CFMOTO 675 SR-R: pro okruhové začátečníky
- 1.5. - Lídry jsou Bulega, Manzi a Neila
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
Další z rubriky
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem