Moto Guzzi V9 Bobber Special Edition: s hliníkovými komponenty
- Publikovno: 12.12.2022
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Sportovní model V9 Bobber bude od příštího roku k dostání ve speciální edici. Temné barvy umocní komponenty vyrobené z lehké slitiny hliníku a to vše dokreslí nezaměnitelný zvuk dvouválce linoucí se z hliníkové koncovky výfuku.
Motocykl V9 Bobber patří mezi sportovní modely značky Moto Guzzi, který u ní dal vzniknout speciální kategorii „bobberů“. Je to stroj s výraznou osobností a minimalistickým stylem. Snadno jej rozpoznáte podle charakteristické černé barvy téměř každého komponentu a podle širokých pneumatik. Stejně vypadaly americké motocykly druhé poválečné éry, které závodily na rychlých hliněných okruzích. Právě díky nim vznikl fenomén jménem bobber.
Nová edice V9 Bobber Special Edition je ještě temnější a vyniká svým paketem výbavy. Má speciální dvoubarevné černo-šedé lakování, které podtrhuje kapkovitý tvar 15litrové kovové palivové nádrže s hliníkovým víčkem a pokračuje také na hliníkových bočních panelech. Výbavu doplňují zrcátka v koncích řídítek spolu s prachovkami vidlice a krátkým předním blatníkem.
Svary nového rámu a lak mají kvalitní zpracování, stejně jako detaily 90° vidlicového vzduchem a olejem chlazeného dvouválce v matně černé barvě, která zvýrazňuje logo Moto Guzzi vyfrézované na hliníkových krytech hlavy válců. Motor má zdvihový objem 853 ccm, výkon 65 koní (47,8 kW) při 6800 1/min a maximální točivý moment 73 newtonmetrů při 5000 otáčkách. Nezaměnitelný zvuk dvouválce zvýrazňuje homologovaná koncovka výfuku v matně černé barvě s charakteristickou hliníkovou koncovkou, která je elegantě zašikmená.
Podvozek tvoří přední 40mm standardní vidlice, vzadu je kyvná vidlice se dvěma tlumiči s možností nastavení předpětí pružiny. O zastavení šestnáctipalcových hliníkových kol se vpředu postará čtyřpístkový třmen Brembo brzdící 320mm kotouč, vzadu dvoupístek brzdí 260mm kotouč.
Tato speciální verze V9 Bobber spojuje eleganci se sportovním charakterem motocyklu a stejně jako základní model se vyznačuje sportovní a aktivní jízdní pozicí, která je díky dostatku místa za řídítky ideální i pro ty nejvyšší jezdce. Tyto vlastnosti spolu s celkovou pohotovostní hmotností 210 kg a výškou sedla 785 mm zajišťují jezdci pohodlí a dobrou ovládatelnost motocyklu.
Zdroj: Moto Guzzi
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 12.12.2022
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- včera - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl