Reklama

Moto Guzzi V7 Racer: limitovaná edice

Italský výrobce vyslyšel přání mnoha fanoušků a návštěvníků loňské výstavy v Miláně a přichází s novým limitovaným modelem, kterým vzdává hold mimořádné závodní kariéře modelu V7 Sport.

Ikona ve slavné historii značky z italského města Mandello del Lario je zde a poprvé se představí návštěvníkům obou letošních podzimních motovýstav. Nezaměnitelný styl a řemeslný um vytváří krásný sběratelský kousek ve stylu Café Racer, vhodný i ke každodennímu použití, který ocení každý, kdo má smysl pro design dotažený do posledního detailu.

Historie se opakuje. Tak jako dnes i za doby legendární V7 Sport, která oplývala technickou dokonalostí a byla nejžádanějším motocyklem ve své třídě, vznikala rivalita mezi příznivci italských a japonských motocyklů. Italské byly sice znevýhodněny menším výkonem, ale chlubily se mnohem lepším podvozkem a brzdami než jejich soupeři. Když stojí V7 Racer před kavárnou mezi ostatními motocykly s jeho jednosedadlovou semišovou sedačkou, závodními výfuky a tabulkou s číslem je hned jasné, že u nějakého stolku sedí opravdový motocyklový „fajnšmekr".

Firma Moto Guzzi zachytila v tomto modelu podstatu magických závodních časů minulých let. V7 Racer se bude vyrábět v očíslovaná edici, což dokládá štítek na horních brýlích řidítek. První věc, která ihned upoutá pozornost, je chromovaná nádrž s emblémem MG a orlicí v barvě rámu, zdobená elegantním koženým řemínkem. Zvláštní pozornost si zaslouží rám, jehož rudé lakování zvýrazňuje estetické kolébkové uspořádání. Stejné lakování dostala i kyvná vidlice a středy kol. Sportovní styl podtrhuje i jednomístné semišové sedadlo na které navazuje aerodynamická krovka s tabulkou na startovní číslo. Stejnou tabulku naleznete i nad předním světlometem, kde plní úlohu větrného štítku a pěkně ladí s novým předním blatníkem. Tento limitovaný model je celý prošpikován krásnými řemeslnými detaily, jako jsou pevné stupačky, držák výfuku, hliníková boční podsedlová víka, kryty vstřikování atd.

Moto Guzzi vylepšila Racer oproti modelům Classic a Café pro ty, kteří chtějí zažít i ostřejší jízdu, o plně stavitelnou přední vidlici Marzocchi s gumovými prachovkami a dvojici plynových plně stavitelných zadních tlumičů Bitubo. Zůstalo přední 18-palcové kolo i úhel krku řízení 27,5°. Výkon i zvuk motoru lze vylepšit výfukovými koncovkami Arrow z originální nabídky MG příslušenství. Brzdy jsou od nejlepšého dodavatele - Brembo. Černě lakovaná kola na pneumatikách Pirelli Demon Sport brzdí vpředu čtyřpístkový (30/34 mm) třmen, který se zakusuje do 320 mm kotouče a zadní třmen (32 mm) brzdí 260 mm kotouč.

Výroba této stylové jednostopé novinky bude zahájena ke konci tohoto roku, cena byla předběžně stanovena na 9 970 eur, tedy něco kolem 250 tisíc korun. Motocykl bude vystaven na mezinárodní výstavě v Kolíně (říjen), v Miláně (EICMA - 2-7.11.) a samozřejmě se ukáže také na hlavní české motocyklové výstavě MOTOSALON 2011 v březnu příštího roku.

V7RACER01V7RACER02V7RACER03V7RACER04V7RACER05V7RACER06V7RACER07V7RACER08V7RACER09V7RACER10V7RACER11V7RACER12V7RACER13V7RACER14V7RACER15V7RACER16V7RACER18



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama