Moto Guzzi V7 2015: s novými pomocníky
- Publikovno: 29.9.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Druhá generace Moto Guzzi V7 dostane šestistupňovou převodovku a další vychytávky.
Klasika v podobě populární řady V7 od Moto Guzzi se stále vyvíjí a již za pár dní se na Intermotu předvede nová verze V7 II s řadou změn, novou převodovkou a také volitelným systémem ABS s kontrolou trakce.
U strojů této kategorie, využívaných často ke stylovému dojíždění do práce po městě za každého počasí, je kontrola trakce i ABS hodně dobrým pomocníkem – kdo krotil roztancované zadní kolo na dlažebních kostkách za deště, určitě mi dá za pravdu. To ale není jediná změna, u nové verze V7 je upravená převodovka, která je nyní šestirychlostní!
Další velká změna– dvouválcový motor je posazen v rámu o 10 mm níže a o 4º více nakloněný dopředu, takže mašina nabídne více místa pro kolena pro nás vyšší jezdce. Také sedlo se posunulo níže, místo na nohy ale neutrpí, stupačky jsou o celých 25 mm blíž k zemi. Stejně jako u předchozí řady V7 bude i V7 II nabízena ve třech variantách - Stone, Special a závodní replika Racer.
Technické údaje
Motor: vzduchem chlazený čtyřdobý vidlicový dvouválec se dvěma ventily na válec, rozvod OHV. Vrtání a zdvih 70 x 48,7 mm, zdvihový objem 744 ccm, kompresní poměr 12,5:1. Největší výkon 37,5 k (51 kW) při 6200 1/min, největší točivý moment 58 N.m při 5000 1/min. Elektronické vstřikování 38 mm, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod kardanovým hřidelem (8/33), mechanicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka, pětistupňová převodovka.
Podvozek: dvojitý trubkový rám, přední teleskopická vidlice, zadní kyvná vidlice s dvojicí tlumičů. Brzdy kotoučové, vpředu jednoduchá dvoupísková o průměru 320 mm, vzadu jednoduchá o průměru 260 mm s jednopístkovým třmenem. Kola hliníková litá. Pneumatiky 100/90 R18 vpředu a 130/80 R17 vzadu. Rozvor 1449 mm, výška sedla nad zemí 805 mm, provozní hmotnost 179 kg. Objem palivové nádrže 22 litrů.
Cena včetně DPH: nebyla stanovena
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 29.9.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Nováček na superbiku Mattia Rato (20) byl ohromen
- včera - Věci se vyvinuly úplně jinak: Bláznivá sezóna MotoGP 2025
- 5.12. - KTM: První test 850cc v Jerezu
- 5.12. - Alberto Surra nemohl říct ne mistrovství světa superbiků
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 4.12. - Coleman: Trh s jezdci MotoGP se brzy rozjede
Další z rubriky
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 3.12. - Kawasaki KLE500: cestovní enduro
- 1.12. - Yamaha Nmax 155 Tech MAX: s elektronicky řízeným variátorem
- 28.11. - CFMOTO 1000MT-X: pro odvážné dobrodruhy
- 26.11. - Indian Sport Scout Sixty 2026: vstupenka do světa cruiserů
- 24.11. - Triumph Trident 800 2026: tříválcové potěšení



