Kawasaki W 800: Black edition
- Publikovno: 12.3.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Tak trochu stranou od všech horkých novinek zůstal retromodel Kawasaki W800, který se letos dočkal nového černého kabátu. Kožená bunda, otevřená helma, brýle a bílá šála, nic víc k tomu nepotřebujete.
Na motocyklové výstavě EICMA v listopadu 2014 se každý mohl přetrhnout (stejně jako my), aby informoval o nových hypermoderních strojích Kawasaki Ninja H2 a Kawasaki Ninja H2R. V pozadí pak zákonitě zůstal model W800, který však na sobě nese elegantní černý lak a moc mu to sluší. První model s písmenkem „W“ na nádrži jezdil již v roce 1965 a zůstal na trhu až do roku 1974, kdy se už tolik neprodával a zákazníci si přáli něco víc. Ale jak to tak bývá, vše se pořád opakuje a spousta věcí se vrací neustále zpět do módy. Proto v roce 1999 vznikl stroj W650, aby byl v roce 2007 nahrazen dnešní W800.
Kdo si zamiloval W650, musí milovat i W800 a pokud si jej můžete dopřát v Black edition, jež vzdává hold starým dobrým sedmdesátým létům, jedině dobře. Kombinace matné a černé metalízy je nádherná, zvlášť když ji doplňují decentní chromové detaily. Rámeček kolem budíků, světlometu a zadní svítilnu s ukazateli směru doplňuje už jen pochromovaný olejový filtr. Kdyby nebylo opracování na hlavách válců, ani byste přes všudypřítomnou černou nevěděli kde začíná a končí motor. Černé eloxované ráfky zůstali spolu s paprsky, nebo chcete-li dráty ve stejné barvě jako zbytek motocyklu. Černé výfuky už jen podtrhují pekelný vzhled stroje.
Technické údaje
Motor: Vzduchem chlazený řadový dvouválec, 8 ventilů na válec, rozvod SOHC. Vrtání a zdvih 77 x 83 mm, zdvihový objem 773 ccm, kompresní poměr 8,4:1. Největší výkon 35 kW (48 k) při 6500 1/min, největší točivý moment 60 N.m při 2500 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání se suchou skříní a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řetězem, hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni, pětistupňová převodovka.
Podvozek: Ocelový rám. Přední vidlice teleskopická, průměr 39 mm. Zadní kyvná nastavitelná vidlice v 5ti krocích. Brzdy kotoučové, vpředu o průměru 310 mm, čtyřpístkový třmen. Vzadu jednoduchá o průměru 282 mm. Hliníkové ráfky s drátěným výpletem. Pneumatiky 110/90R19M vpředu a 130/80R18M vzadu. Rozvor 1465 mm, výška sedla nad zemí 790 mm, světlá výška 125 mm. Provozní hmotnost 217 kg. Objem palivové nádrže 14 litrů.
Cena: 224 990 Kč vč.DPH
- Přidat komentář +
- Publikováno: 12.3.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Nováček na superbiku Mattia Rato (20) byl ohromen
- včera - Věci se vyvinuly úplně jinak: Bláznivá sezóna MotoGP 2025
- 5.12. - KTM: První test 850cc v Jerezu
- 5.12. - Alberto Surra nemohl říct ne mistrovství světa superbiků
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 4.12. - Coleman: Trh s jezdci MotoGP se brzy rozjede
Další z rubriky
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 3.12. - Kawasaki KLE500: cestovní enduro
- 1.12. - Yamaha Nmax 155 Tech MAX: s elektronicky řízeným variátorem
- 28.11. - CFMOTO 1000MT-X: pro odvážné dobrodruhy
- 26.11. - Indian Sport Scout Sixty 2026: vstupenka do světa cruiserů
- 24.11. - Triumph Trident 800 2026: tříválcové potěšení








