Reklama

Honda Hawk11 2023: zatím pouze pro Japonsko

Honda minulý víkend na veletrhu Motorcycle Show v japonské Ósace oficiálně představila svůj model Hawk11. Rovnou také prozradila, že bude prozatím určený pouze pro japonský trh. Z fotografií je patrné, že kromě paralelního dvouválce, má Hawk11 s modelem Africa Twin stejný i podvozek a některé další díly.

Ostatně sdílení komponent, a nejenom paralelního dvouválce, mezi jednotlivými modely, není u Hondy žádnou novinkou. S modelem Africa Twin sdílí stejné díly například nejnovější model Honda NT1100 nebo cruiser Rebel 1100. Je to jedna z cest, kdy mohou ušetřit velké množství peněz.

1 Honda Hawk11 Japan (5)1 Honda Hawk11 Japan (3)1 Honda Hawk11 Japan (2)

Japonská Honda zatím příliš mnoho informací k tomuto modelu nezveřejnila, možná tomu tak bude po tomto víkendu, kdy bude tento prototyp představen na autosalonu Tokio Motorcycle Show. Každopádně svými tvary se hodně podobá konceptu modelu Honda CB4 Interceptor, který byl představen na milánském veletrhu EICMA v roce 2017. Oproti němu má však přední polokapotáž pevně přichycenou k rámu a dominantním prvkem je jednoznačně velký kulatý světlomet lemovaný obroučkou s LED svícením. Celkově je design motocyklu ve stylu oldschoolových sportovních strojů.

Zajímavým prvkem jsou zpětná zrcátka, která nejsou uchycena na řídítku, ani pod ním, budou mít svůj vlastní držák nebo mohou být přichycena ke krku řízení. Retro styl podtrhuje kulatý digitální budík, který by měl mít inverzní zobrazení. Novinka je postavená na stejném základu, jako má model Africa Twin. Sdílejí spolu podvozek, výfukové svody, dvojitý kolébkový rám a také kapalinou chlazený řadový dvouválec o zdvihovém objemu 1084 ccm. Výkon by mohl být přibližně stejný, jako u Africy, tedy 75 kW při 7500 otáčkách.

1 Honda Hawk11 Japan (6)1 Honda Hawk11 Japan (1)1 Honda Hawk11 Japan (4)

Z elektronických asistentů bude mít nastavitelné brzdění motoru, kontrolu trakce a tři přednastavené jízdní režimy Standard, Sport a Rain. O tlumení nerovností by se měla postarat přední vidlice Showa SFF-BP, vzadu je centrální tlumič s progresivním přepákováním a bezpečné zastavení sedmnáctipalcových litých kol zajistí radiální brzdové třmeny od Nissinu. Model Hawk11 by však oproti svým sourozencům neměl být vybaven dvouspojkovou automatickou převodovkou DCT.

Zdroj: Honda Japan



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama