Ducati Diavel 1260: jedinečný vzhled a síla
- Publikovno: 6.11.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Už je to sedm let, kdy se světu poprvé představil zcela nový model Diavel. Na první pohled vypadal jako neohrabaný a neovladatelný stroj, který vás však během prvních pár metrů přesvědčil o naprostém opaku. Diavel do příští sezony přijíždí s druhou generací a se silnějším motorem.
To co dělalo Diavel jedinečným jsou jeho svalnaté tvary a ergonometrie. Těchto faktů jsou si vědomi i v Bologni, takže je ponechávají téměř beze změny i pro příští generaci. Můžete se také těšit na širokou 240 mm zadní pneumatiku. Nový Diavel však má být sportovnějšího ražení a tak na vás čeká kompletně přepracovaný příhradový rám a také nový podvozek. Vpředu je plně nastavitelná vidlice o průměru 48 mm. O zastavení tohoto mastodonta se vám postarají monobloky Brembo M4.32.
Srdcem druhé generace Diavela je dvouválec Testastretta s proměnlivým časováním ventilů o zdvihovém objemu 1262 ccm. Pyšní se parametry 159 koní v 9500 1/min a krotícím momentem 129 Nm v 7500 1/min. Ducati je sice o osm kilogramů těžší, ale slibuje, že si užijete jedinečný zátah motoru už v nízkých a středních otáčkách.
A užijete si rovněž i elektronické vybavení tohoto krasavce, jemuž vévodí šestiosá řídící jednotka Bosch 6D IMU, která spolupracuje s kontrolou trakce DTC EVO, náklonovým ABS, tempomatem, kontrolou wheelie DWC EVO a startovacím asistentem DPL EVO. Za příplatek si můžete pořídit i obousměrné rychlořazení DQS. Samozřejmostí je již bezklíčové zapalování.
Na výběr budete mít ze dvou verzí. V základní nebo v luxusnější verzi S, která se liší hlavně novým sedlem, kovanými koly a světly s denním LED svícením. Má také plně nastavitelný podvozek, na přání jej můžete mít ve zlaté barvě doplněný modrým nápisem. Špičkové komponenty použili od Öhlinsu. Brzdný systém tvoří monobloky Brembo M50 a standardní výbavu ještě doplňuje quickshifter DQS nebo bezdrátové připojení s mobilním telefonem.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 6.11.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Velká cena Thajska 2026 je v ohrožení kvůli negativnímu cestovnímu varování
- včera - Danilo Petrucci: Jeho namáhavá cesta k tomu, aby se stal továrním jezdcem BMW v WSBK
- 12.12. - Radio Paddock informuje: Zvažuje VR46 Racing od roku 2027 přechod k Aprilii?
- 12.12. - Test Honda GB350S: retro jednoválec
- 10.12. - Předprodej vstupenek na MotoGP startuje zítra
- 10.12. - Chang Circuit v Thajsku útočištěm uprchlíků
Další z rubriky
- 10.12. - Piaggio Beverly 310 a 400 25th Anniversary: výroční edice
- 8.12. - Triumph Tiger Sport 800 Tour: s cestovatelskou výbavou
- 5.12. - Honda WN7: silniční elektromotocykl
- 3.12. - Kawasaki KLE500: cestovní enduro
- 1.12. - Yamaha Nmax 155 Tech MAX: s elektronicky řízeným variátorem
- 28.11. - CFMOTO 1000MT-X: pro odvážné dobrodruhy
































