Ducati Diavel 1200 oficiálně!
- Publikovno: 2.11.2010
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Ducati Diavel 1200 odhalilo se dnes oficiálně představilo na motosalonu v Miláně. Konečně tedy máme i oficiální technické údaje této jednostopé novinky.
Už včera jsme vám ještě před oficiálním představením poodhalili jednu z největších novinek milánského motosalonu, Ducati Diavel. Nekapotovaný stroj pohání kapalinou chlazený dvouválec Testastretta s objemem 1198 ccm a už avízovaným výkonem 162 koní při 9500 1/min. Při dosáhnutí 8000 otáček by měl točivý moment vrcholit hodnotou 127,5 N.m. Rozvor čítá 1590 mm a suchá hmotnost se zastavila na 210 kg, do nádrže natakujete 17 l.
U Ducati si snad nedokážeme představit jiný typ rámu než příhradový, v případě modelu Diavel z ocelových trubek. Přední USD vidlice Marzocchi o průměru 50 mm s kompletním nastavením, což platí i o zadní kyvné vidlici jenž je doplněna tlumící jednotkou Sachs. Dva brzdové kotouče vpředu o průměru 320 mm svírají čtyřpístkové třmeny Brembo Monobloc, zadní kolo krotí jeden brzdový kotouč.
Bez elektroniky to už dnes ani u motocyklů nejde, samozřejmostí je použití ABS, elektronický plyn Ride-by-Wire a kontrola trakce řízená systémem DTC už jen dolaďují komfort a bezpečnost pro jízdu. Jezdec bude mít také možnost zvolit si pomocí tří palivových map určitý režim jízdy Sport – Touring – Urban.
Počítá se i s komfortnější a odlehčenou verzí Ducati Diavel Carbon, a jak již název napovídá, několik dílů motocyklu bude nahrazeno materiálem z uhlíkových vláken. Navíc zde objevíme lehká kovaná kola Marchesini.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.11.2010
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 13.8. - MV Agusta Superveloce 1000 Ago: pocta Agostinimu
- 30.7. - Aprilia RS 125 GP 2025: replika závodního stroje
- 28.7. - Suzuki GSX-8T a GSX-8TT: neo-retro roadstery
- 23.7. - BMW R 1300 R Titan: stavba z BMW Motorrad
- 21.7. - Honda CUV e: 2025: elektrický skútr
- 15.7. - Triumph Scrambler 400 XC: anglická klasika