KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- Publikovno: 15.11.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Rakouská KTM představila svůj nejďábelštější cestovní motocykl s okruhovým srdcem, jaký kdy ve své nabídce měla. Kapotovaný stroj má semiaktivní podvozek a dvouválcový motor s neuvěřitelným zdvihovým objemem 1350 ccm, výkonem 190 koní a točivým momentem 145 Nm.
Cestovní model GT je do kapot oděná jarní novinka KTM 1390 Super Duke R, které spojuje stejný dvouválcový motor LC8. Ostré rysy motocyklu jasně dávají najevo, jaké je jeho DNA a rozhodně od ní nečekejte, že nebude jezdit pomalu. Linie stroje dolaďuje laďák z nerezové oceli od Akrapoviče. KTM u tohoto modelu zapracovala na větším komfortu pro jezdce, tak je celkově pozměněná ergonomie, o dva litry větší palivová nádrž, která nyní pojme 19,5 litrů paliva, kryty rukojetí a dostal také aerodynamicky tvarovaný elektronicky nastavitelný větrný štítek.
Veškeré informace se zobrazují na 8,8palcovém dotykovém TFT displeji, který lze bezdrátově propojit s chytrým telefonem. Zajímavou funkcí je offline navigace s integrovaným bezpečnostním systémem. Funguje jednoduše po stisknutí tlačítka na zcela novém ovládání na řídítku. Lze ji používat samostatně i bez synchronizace nebo nutnosti připojení k mobilnímu telefonu.
GT má stejně jako verze R jednostrannou kyvnou vidlici a koncové a brzdové světlo je umístěno v multifunkčních směrovkách. Podvozek je semiaktivní, vpředu i vzadu jsou tlumiče WP Apex SAT, světlá výška je 149 mm, sedlo je ve výšce 834 mm. Při krocení této bestie vám pomohou dva čtyřpístkové monoblokové třmeny Brembo Stylema zakusující se do dvou předních plovoucích kotoučů o průměru 320 mm a ovládané radiální pumpou. Vzadu je jeden 240 mm kotouč s dvoupístkovým plovoucím třmenem Brembo.
Dvouválcový motor LC8 s variabilním časováním ventilů má zdvihový objem 1350 ccm a pyšní se výkonem 190 koní a maximálním točivým momentem 145 Nm. Pro model GT byl vyvinut zcela nový elektronický balíček zahrnující náklonové ABS s režimy Sport ABS a Supermoto+, náklonová kontrola trakce, obousměrné rychlořazení, motorová brzda nebo přednastavené jízdní režimy Rain, Street, Sport a zcela nový režim Custom. K tomu jsou přidány ještě další dva volitelné režimy s možností vlastního nastavení a režim Track.
Nově je motocykl vybaven radarem Front radar, který zahrnuje adaptivní tempomat, brzdový asistent a asistent monitorující vozidla kolem vás. Pro prvních 1500 kilometrů je určený i demo režim, ve kterém můžete zdarma vyzkoušet všechny technologie, které KTM u tohoto motocyklu nabízí a rozhodnout se, které z nich byste chtěli i nadále využívat. Do prodeje se 228 kilogramů vážící GT dostane od ledna příštího roku.
Zdroj: KTM
- Přidat komentář +
- Publikováno: 15.11.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Startovní pole WSSP 2025 je skoro kompletní
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí
- 2.12. - Situace u KTM aktuálně
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 30.11. - Ana Carrasco v roce 2025 s Hondou France v mistrovství světa FIM Supersport
- 29.11. - Papež František přijal «Pecco» Bagnaiu
Další z rubriky
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 27.11. - Ducati Panigale V4 a LEGO Technic: postav si svůj motocykl
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl