Triumph Scrambler 900 2026: s podvozkem Showa
- Publikovno: dnes
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Na příští rok si Triumph připravil pár změn pro jeho Scrambler 900. Pro snazší ovladatelnost dostal nový podvozek od Showa. Díky hliníkové kyvné vidlici a odlehčeným hliníkovým ráfkům je také o pár kilogramů lehčí. Ve standardní výbavě je náklonové ABS i kontrola trakce.
Po designové stránce zůstal Scrambler 900 bez zásadních změn, co však dostal nového je kulatý LCD displej s integrovanou TFT obrazovkou, který zobrazuje aktuální rychlost, otáčky, zařazený rychlostní stupeň a zvolený jízdní mód. Lze jej propojit s chytrým telefonem a na displeji se pak může zrcadlit šipková navigace. Nově je také Scrambler vybaven USB-C portem. Veškeré osvětlení je již vybaveno LED technologií. Na výběr budete mít ze dvou nových barevných variant, černo-zelená Matt Khaki Green a šedo-žlutá Mineral Grey s Cosmic Yellow. Dostupná zůstává i stávající šedá varianta Urban Grey s černými detaily.
Pohonnou jednotkou je kapalinou chlazený řadový dvouválec Bonneville o zdvihovém objemu 900 ccm s výkonem 65 koní (47,8 kW) při 7250 otáčkách a maximálním točivým momentem 80 Nm dostupného při 3250 otáčkách. Klikový hřídel s ojničními čepy po 270 stupních zajišťuje plynulý nástup výkonu už od nízkých otáček. O zvukový doprovod se postará výfukový systém 2-1 s vysoko umístěnými koncovkami z kartáčované nerezové oceli. Scrambler 900 lze pořídit i v 35 kW variantě pro držitele řidičského oprávnění skupiny A2.
Z elektronických asistentů je Scrambler nově vybaven náklonovým ABS a kontrolou trakce. Elektronický plyn podporuje tři jízdní režimy, Rain, Road a Off-road, který při jeho aktivaci vypne zadní ABS. Za příplatek si můžete pořídit tempomat. Sedlo je ve výšce 790 mm a pohotovostní hmotnost motocyklu je o dva kilogramy nižší než u předchozí generace, tedy 221 kilogramů. Do hranaté palivové nádrže s novým víčkem se vejde 12 litrů paliva.
Podstatným vylepšením prošlo šasi motocyklu. Přepracovaný rám z ocelových trubek je spojen s kyvnou vidlicí z hliníku, která nahradila původní ocelovou. Podvozek je nově tvořen přední obrácenou 43mm vidlicí Showa a dvojicí zadních tlumičů s oddělenými nádobkami a s možností nastavení předpětí. Nové jsou také vyplétané hliníkové ráfky obuté do pneumatik Metzeler Tourance, se kterými se můžete vydat jak na silnici, tak i do terénu. O jejich bezpečné zastavení se postará jeden větší 320mm přední kotouč brzděný radiálním čtyřpístkovým brzdičem, vzadu je jeden 255mm kotouč brzděn dvoupístkem Nissin.
Zdroj: Triumph Motorcycles
- Přidat komentář +
- Publikováno: dnes
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- dnes - Triumph Scrambler 900 2026: s podvozkem Showa
- včera - Kawasaki Z650 S: s vylepšenou elektronikou
- 17.10. - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: s automatickou převodovkou
- 13.10. - Honda CB1000F 2026: nekapotované retro
- 8.10. - Ducati Multistrada V4 Rally 2026: se semiaktivním podvozkem
- 6.10. - Yamaha WR125R: enduro pro náctileté