Harley-Davidson Softail Standard 2020: stylový bobber
- Publikovno: 25.2.2020
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nový model Harley-Davidson Softail Standard v klasické černé barvě Vivid Black doplněné zářícími chromy a leštěnými povrchy je povedeným ztělesněním představy, jak by měl vypadat ten pravý Harley.
Kontrast černých a zářících komponentů dává motocyklu výraz, který je minimalistický a současně klasický. Softail Standard je nabízen v jediném barevném provedení, černé Vivid Black, a vyráží na silnice s jednomístným sedlem odhalujícím krátký zadní blatník. Štíhlý profil ve stylu bobber s výrazným charakterem, dynamickými vlastnostmi rámu a razantním zátahem pohonné jednotky Milwaukee-Eight V-Twin.
Palivová nádrž o objemu 13,3 litru nechává dokonale odhalený motor a rám a zároveň přitahuje pozornost k centrální části motocyklu díky temně lakovanému motoru Milwaukee-Eight 107 s leštěnými kryty primáru, ventilů a zapalování. Žebrování hlav válců není zvýrazněné frézováním. Motor nechává ještě víc vyniknout středový prvek, kulatý kryt vzduchového filtru. Výfuk Shotgun s uspořádáním 2-2 s chromovanými kryty a tlumiči perfektně ladí s dlouhým a nízkým profilem motocyklu.
Pohonná jednotka Milwaukee-Eight 107 V-Twin nabízí výkon a klasický zvuk a projev motorů Harley-Davidson. Systém s dvojitou vyvažovací hřídelí eliminuje primární vibrace při volnoběžných otáčkách a zvyšuje pohodlí jezdce. Čtyřventilové hlavy válců se zajišťují vysokou kapacitu přívodu vzduchu, moderní konstrukce, duální snímače klepání a cílené chlazení dovolují pracovat s kompresním poměrem 10,0:1 a dosahovat silný točivý moment i výkon.
Ocelové ráfky klasických vyplétaných kol (19 palců vpředu a 16 palců vzadu) dostaly díky pochromování zářivou podobu. Při pohledu zepředu zaujmou lakované protektory přední vidlice, leštěné trojité úchyty, leštěný nástavec řídítek a chromované těleso světlometu a směrovky, které také kontrastují s černým tónem Vivid Black. S řídítky „mini-ape“ má jezdec na motocyklu Softail Standard agresivní a zároveň pohodlnou jízdní pozici. Kompaktní elektronický přístrojový budík s digitálním zobrazením na nástavci řídítek ponechává přední část čistou a elegantní.
Podvozek je spolehlivým základem modelu Softail Standard. Ocelový rám je optimalizovaný z hlediska pevnosti a lehké konstrukce. Pevně uchycený motor ještě zvyšuje pevnost rámu. Kyvná vidlice podvozku je navržená tak, aby zaručovala dostatečnou pevnost pro dynamickou jízdu, ale současně zachovávala klasický vzhled hardtailového rámu. Zadní odpružení typu monoshock ponechává tlumič s vinutou pružinou a emulzní technologií skrytý pod sedlem. Předpětí odpružení lze snadno seřídit po sejmutí sedla, takže lze nastavit jízdní vlastnosti přesně podle váhy jezdce. Přední odpružení s dvojitým průtokovým ventilem zlepšuje odezvu řízení, obratnost a brzdný účinek. Kotoučová přední a zadní brzda jsou zárukou spolehlivé reakce brzd. Model je rovněž vybavený systémem ABS.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.2.2020
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Subaru Solterra: Safety Car na Superbike v Mostě
- včera - Autodrom Most bude hostit WorldSBK dalších pět let až do roku 2030
- včera - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: zážitkové cestování
- včera - Stav šampionátu Superbike před Mostem
- 13.5. - Testy Moto3 a Moto2 v Le Mans
- 13.5. - Honda CB125F 2026: s novým displejem
Další z rubriky
- včera - Yamaha Tracer 7 a Tracer 7 GT 2026: zážitkové cestování
- 13.5. - Honda CB125F 2026: s novým displejem
- 9.5. - BMW R 1300 RT 2025: pohodlně a bezpečně
- 5.5. - Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu
- 30.4. - Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie
- 28.4. - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování