Reklama

Ducati Panigale V2: Bejby Panigale Hlavní obrázek k článku: Ducati Panigale V2: Bejby Panigale

Věděli jsme, že Ducati pracuje na nové 959, ale netušili jsme, jak moc bude podobná Panigale V4 a už vůbec jsme nečekali, že ji pojmenují Panigale V2. Takže nezbývá než říct, zapomeňte na 959, je tu nová V2, nebo klidně Bejby Panigale.

Ducati během představení tohoto unikátního modelu prozradila, že jejich záměrem bylo vytvořit supersport, který by byl přijatelnější pro více jezdců, ale který v sobě bude stále mít DNA sportovního motocyklu Ducati Panigale V4. A musíme konstatovat, že tenhle tah se jim povedl. Motocykl vypadá jako jeho starší a silnější sourozenec a to od přední části, až po jednostrannou kyvnou vidlici, díky níž skvěle vyniká paprskové lité kolo obuté na pneumatikách Diablo Rosso Corsa II.

1 Ducati Panigale V2 (10)1 Ducati Panigale V2 (12)1 Ducati Panigale V2 (4)

Zásadním prvkem, podle kterého rozlišíte Bejby Panigale od větší je koncovka výfuku a potom také pozměněný tvar kapotáže poblíž rámu. Každopádně V2, jak už název napovídá, je poháněna kapalinou chlazeným vidlicovým dvouválcem Superquadro o zdvihovém objemu 955 ccm, výkonem 155 koní při 10 750 1/min a maximálním točivém momentu 104 Nm při 9000 1/min. Tedy na dvouválec jsou to hodně dobrá čísla, co řííkáte?

1 Ducati Panigale V2 (6)1 Ducati Panigale V2 (5)1 Ducati Panigale V2 (3)

Vynikající je samozřejmě i elektronická výbava, kterou vám namíchali přímo v továrně v Borgo Panigale, ať už jet to barevný 4,3 palcový TFT displej nebo řídící jednotka IMU spolupracující se zatáčecím ABS nebo zcela novou kontrolou trakce DTC Evo 2, která má o 25% vyšší účinnost při ztrátě trakce zadních kol, než bylo u předchozí verze 959. Budete tu mít také obousměrné rychlořazení, nastavitelnou motorovou brzdu, ale i wheelie control. Na výběr budete mít rovněž ze třech jízdních režimů Race, Sport a Street.

1 Ducati Panigale V2 (1)1 Ducati Panigale V2 (2)1 Ducati Panigale V2 (7)

Podvozek má komfortnější nastavení, více se zaměřuje na jízdu po silnicích než na okruhu. Vpředu naleznete plně stavitelnou vidlici Showa BPF, vzadu je rovněž plně stavitený monoshock Sachs a od Sachsu je rovněž i tlumič řízení. Oproti předchozí 959 Panigale je nová V2 o 7 kilogramů těžší a její suchá hmotnost je tak 176 kilogramů.

1 Ducati Panigale V2 (25)1 Ducati Panigale V2 (27)1 Ducati Panigale V2 (30)

Nabízena bude pouze jedna verze, o luxusnějším modelu s označením „S“, jako je tomu u Panigale V4, se výrobce ani nezmínil. Cena za malou Panigale V2 by měla být 17 990 Eur, tedy přibližně 460 tisíc korun.

1 Ducati Panigale V2 (13)1 Ducati Panigale V2 (15)1 Ducati Panigale V2 (16)1 Ducati Panigale V2 (17)1 Ducati Panigale V2 (18)1 Ducati Panigale V2 (18)1 Ducati Panigale V2 (19)1 Ducati Panigale V2 (20)1 Ducati Panigale V2 (14)1 Ducati Panigale V2 (8)1 Ducati Panigale V2 (9)1 Ducati Panigale V2 (11)1 Ducati Panigale V2 (21)1 Ducati Panigale V2 (22)1 Ducati Panigale V2 (23)1 Ducati Panigale V2 (24)1 Ducati Panigale V2 (26)1 Ducati Panigale V2 (28)1 Ducati Panigale V2 (29)1 Ducati Panigale V2 (31)



Login Přihlásit Registrace ›

Reklama