Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Grand Prix Kazachstánu odložena na pozdější termín
- 29.4. - Test MotoGP v Jerezu - sice Ducati, ale Aprilia a KTM hodně blízko
- 29.4. - Test MotoGP v Jerezu - průběžně
- 28.4. - Souboj dvou titánů vyhrál úřadující šampion
- 28.4. - Warm Up ukončen předčasně po crashi Acosty
- 27.4. - Sprintérské drama = festival pádů: Vyhrál Martin před Acostou
Přestup Espargara k Hondě ještě před začátkem sezóny, nádhera. To se mohou prohodit rovnou a A. Marquez může jezdit sezónu na KTM... Zajímavý podraz.
Reagovat →Cal má najlepšie závody dávno za sebou. Známejší je ako crashlow...
Reagovat →Fullgas1 Má pravdu, další sezóny (a hlavně s Aprilkou) by byly pro obě strany už jen utrpení.
Reagovat →Na aprilku lezou angličtí jezdci se rozloučit s kariérouv GP... Redding, Lowes...
Reagovat →Redding bude v MotoGP za 1-2 sezóny zpátky, ideálně u tovární Ducati (místo Doviho zřejmě), až ve WSBK vydrží tu jednu - dvě sezóny, jeho je tam škoda. Lowes byl ve špatnou sezónu ve špatném týmu, ale v Moto2 se pak taky nepředvedl, takže chyba nebyla ne jen u Aprilky.
Reagovat →Redding se určitě do motogp nevrátí a už vůbec ne do továrny. Cal dlouho říkal že po roce 2020 končí ale letos si to rozmyslel a chtěl pokračovat a ted bude muset končit nedobrovolně.
Reagovat →Nebude muset končit dobrovolně, půjde prostě k té Aprilii, která má novou motorku. A nevím jak autor článku přišel na to, že by se musel rozloučit s milionovou gáží, je to přece tovární tým.
Reagovat →Jirka: jednoducho na to prišiel, Aprília je síce továrny tím, ale hodne chudobný tím. Je to vlastne súkromný tím Gresini s podporou továrne.
Reagovat →fullgas1: Jo já vim, že nemaj tolik prachů jako Honda nebo Yamaha ale pořád je to tovární tým. Espargaró a Iannone maj taky milionový platy. U Gresiniho jsou jenom proto, že pro ně nebylo místo, tak museli jít do GP přes již existující tým.
Reagovat →Kračlov nech už ide chytať ryby,grilovať a tak....
Reagovat →