Komentáře k článku WorldSBK 2020: Minimálně 22 startujících zpět na článek →
- Přidat komentář +
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Časový program Pirelli Catalunya Round
- včera - Fermín Aldeguer na 2 roky za Ducati
- včera - Pre WorldSSP300: 5 favoritů a 5 ev. překvapení o titul WorldSSP300 v roce 2024
- včera - V Portimau také bez Davida Almansy
- včera - Harley-Davidson Tobacco Fade Enthusiast: rock´n´roll pod sedlem
- 17.3. - Brit Jake Dixon opouští Katar a letí domů: konečně je to v pořádku
Mohl by dostat šanci závodit . David Kubán.
Reagovat →To pan Johánek: David Kubáň je určitě talent, jakých zas tak mnoho nemáme. Ale dosud jezdil maximálně kubaturu SSP300, tedy ani ne prostřední třídu. A takový skok hned na "litrovou" motorku; nevím, nevím....
Reagovat →Kubáň asi opravdu ne, ale Karel Hanika by byl tím pravým jezdcem. Ten mi tam chybí.
Reagovat →Jasně že Hanika chybí, ale: Dát do 100 000 E za závodění u Guandaliniho jako Ježek je blbost a vyhozený prachy z okna. A 200/250 000 E za pořádnou motorku asi Hanika nesežene, takže "babo radˇ "..
Reagovat →Až na Atlea Honda tam zůstanou dobré týmy a Orelac má vlastní Kawasaki a není podporován továrnou a zřejmě za ně pojede Mercado i nadále, kdyby pokračovali, takže kvalitní sedačky pořád jsou (Barni / GoEleven). Já se trochu divím, že Pirro neskočí i po té satelitní Ducati, když chce závodit a je to asi nejlepší Ital, co by tam mohl přijít. Nicméně jezdců bude minimálně 24(Z 2x Kiefer a 1x Orelac a Atlea určitě alespoň 1-2 ještě přibudou) + Motocorsa do Evropy a divoké karty, takže se máme na co těšit. Kombinace BMW Kiefer s Cortesem a třeba Aegerterem / Tulovicem by se mi hodně líbila.
Reagovat →Pirro by určitě rád "skočil", ale kde na to vzít. Vím přesně, kolik žádá Barni za "sedačku" na jednu sezónu, hodně velkej balík to je.
Reagovat →