Komentáře k článku Skončila letošní Alpe Adria 2018 zpět na článek →

  • Nepřihlášený Rišo Sobota 13.října 2018, 12:19

    Jirko, nie je to tak ako píšeš. Live Timing cez spoločnosť chronomoto do Alpe priviedol práve Slovakia Racing, takže to fungovalo už vtedy. MotoCh nemalo s Alpe nič spoločné, bol to celkom samostatný seriál, Alpe Adria išla aj popri ňom. A tvrdiť, že v Alpe šlo o finančné nezrovnalosti zo strany Slovakia Racingu, tak to ozaj nechápem. Príčiny boli celkom iné. Slovakia Racing má finančné nezrovnalosti práve až teraz kvôli seriálu MotoCh. V tej Alpe to bolo celkom o niečom inom. A navyše, keď robil Alpe Slovakia Racing, tak nemali problém jazdci. Problémom bolo, že mal Slovakia Racing vysoké výdaje a chcel do Alpe priniesť hlavných partnerov, ktorí by jeho straty pokryli, čo znamenalo aj jednotné pneumatiky, ale to narazilo nielen na protesty partnerov, ale aj pretekárov. No a následne MotoCh bolo odsúdené na zánik skôr ako začalo.

    Reagovat
  • Nepřihlášený Bosso Sobota 13.října 2018, 13:00

    Oficiální vyjádření Alpe Adria bylo v prosinci 2016 celkem jasné: "Kvůli finančním nesrovnalostem s agenturou Slovakia Racing nebyla prodloužena smlouva na sezónu 2017". To se stalo 17. prosince 2016 na zasedání v Opatiji. Samozřejmě, že chápu tvoje stanovisko, protože v TZ od tebe je to podávané tak, že Slovakia Racing od toho ustoupila sama. Ale to není vůbec pravda! Zde je oficiální vyjádření: "Z pohledu AAMU nebyla smlouva správně vyvážená a příliš mnoho nákladů šlo na náš účet, takže jsme museli sáhnout k tomuto kroku",'' řekl o důvodech vypovězení smlouvy se slovenskou agenturou «Slovakia Racing» Martin Hejduk, tedy předseda komise Road Racing a dále doplnil: "Alpe Adria Motorcycle Union tak bude šampionát 2017 organizovat bez promotéra".

    Reagovat
  • Nepřihlášený Rišo Sobota 13.října 2018, 14:30

    Pravda je však taká, že to všetko krachlo na pneumatikách, trvať na jednotných pneumatikách bol nezmysel. Pritom už skoro prišlo k dohode a vyzeralo to, že Slovakia Racing bude pokračovať. Nakoniec ano jedna strana nechcela popustiť so svojich požiadaviek, čo však zo strany Alpe Adrie je pochopiteľné. Pritom stačilo, aby sa Slovakia Racing pokúsil dohodnúť s vtedajšími partnermi a požiadať o podporu pre šampionát. Lenže sám si pretrhal akékoľvek možnosti. Takže pravdou je, že si za to celé mohol nakoniec Slovakia Racing sám. Bola to škoda, o zákulisia viem (z oboch strán) ako to prebiehalo a pravdou proste bolo, že Slovakia Racing mohol pokračovať a už to vyzeralo na dohodu, ale padlo to na pneumatikách. To bola aj najväčšia sprostosť, ktorú Slovakia Racing urobil, pokojne to mohol robiť doteraz, osloviť spoločnosti už vtedy zaangažované a podeliťretože naozaj pribudlo mnoho vecí, ktoré posunuli šampionát vyššie a dnes niečo z toho využíva aj Lutec. Každopádne tu máme zásadný rozdiel, zatiaľ čo Slovakia Racing bol závislý na peniazoch jazdcov, teda zo štartovného a nedokázal zohnať silných partnerov, tak Lutec má peňazí dosť sám o sebe, môže si dovoliť zaplatiť aj stratové podujatia, a dúfajme, že ich to neprestane baviť. A MotoCh? To už bol klinec do rakvy pre agentúru, ale ozaj si za to môže sama...

    Reagovat
Přidat komentář:


Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama